Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skriver dit websites indhold!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg skulle sælge sådan et koncept, ville jeg starte med at vise "proof of concept".

Du kunne jo starte med at skrive et site og få én af de meget billige webprogrammører til at kaste det sammen på en hjemmeside. Evt. kunne du selv bruge de 10 minutter (godt og vel), det tager at lære WordPress for begyndere. Sælg så reklamer til sitet og lav en underside, hvor man kan følge med i, hvor meget du tjener på sitet hen over tid. På den måde vil jeg kunne se hvor mange sider, jeg skal købe af dig for at blive millionær.

Hvis du ikke tror, du kan sælge reklamer til sitet, bør du genoverveje ideens genialitetsniveau.

mvh Hans

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Suk, en masse læsning og svar!

- Personligt ville jeg da godt betale for at en skrev teksten på de tre sider på min hjemmeside, men da vi snakker 20 linjer sammenlagt eller lignende, ville jeg nok ikke betale meget for det.

- Står bare og kan ikke komme videre med min hjemmeside, fordi det er svært at formulere mit produkt, selvom det blot er et par simple linjer, og det er alt, jeg er for kritisk, selv med kontakt formular, tror jeg har rettet henvend, til kontakt, 20-30 gange nu, jeg bliver aldrig færdig!!

Men ja, der er nok marked for det, jeg ville da også selv overveje det, faktisk - jeg sender dig lige en pm angående noget helt andet.


Snowext@Hotmail.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Snowext:

Suk, en masse læsning og svar! - Personligt ville jeg da godt betale for at en skrev teksten på de tre sider på min hjemmeside, men da vi snakker 20 linjer sammenlagt eller lignende, ville jeg nok ikke betale meget for det. - Står bare og kan ikke komme videre med min hjemmeside, fordi det er svært at formulere mit produkt, selvom det blot er et par simple linjer, og det er alt, jeg er for kritisk, selv med kontakt formular, tror jeg har rettet henvend, til kontakt, 20-30 gange nu, jeg bliver aldrig færdig!!

Men ja, der er nok marked for det, jeg ville da også selv overveje det, faktisk - jeg sender dig lige en pm angående noget helt andet.
Snowext@Hotmail.com

Tyve linjer eller to linjer på en internetside... to be or not to be.

Teksten har et formål: Salg, information, SEO, branding eller noget helt femte. Hvis dette informationskrav eller 'call to action' kan leveres sprogligt og kommunikationsmæssigt kompetent på blot to linjer - og den besøgende derefter handler/læser eller oplever som ønsket, ja, så er to linjers skarp tekst langt mere værd end tyve linjers kliché-kanon.

Hvis sælgeren bruger to minutter på at sælge et ønsket produkt i stedet for to dage, er det så ikke - alt andet lige - mindst lige så meget værd?

Tekst og indhold, der alene skrives med SEO for øje er naturligvis en anden størrelse, men idéen om at man lige så godt selv kan skrive sin tekst, hvis den alligevel ikke er så lang... den holder ikke. Du kan selv skrive den, hvis du evner at sætte dig uden for din egen kontekst og skrive teksten objektivt og i øjenhøjde med målgruppen. En tekstforfatter udregner aldrig sin pris efter antallet af tegn. Det gør en oversætter.

"Just do it"... her tænkte Nike ikke "Det der slogan, skal jo kunne stå under logoet, så maks tre ord ikk'? Vi finder selv på noget!"

... i forrige uge ændrede Nike i øvrigt det gamle slogan til "Here I am". Det kommer nok også til at tjene sine konsulenttimer ind - selvom det er kort.

God vind med det.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hmm

Uden viden på området, så vil jeg da mene at en bog på 80 sider for 8.000 kr er monster billigt, tænk på hvad den kan indbringe af muligheder, herunder i fast bog form og ny stor forkus på den site den ligger på, eller kun uddrag af denne bog.

René

Venligst

René Buch

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop derfor jeg i sidste ende sagtens kunne overveje at betale andre for det, jeg er ikke den født forfatter, og sætter, alt, for mange, kommaer, komma og kan helr ikke stavve! -- Men den grundlæggende idé bagved Ghostwriting er efter min mening holdbar nok, hvis vedkommende har evnerne til at skrive, eller til at sætte sig ind i emnet ordenligt, men nu jeg lige har fat i det, overvejede lidt - at sætte sig ind i store emner, ville da som at skrive Større skriftlig opgave SSO hver eneste uge, puha - godt det ikke er mig.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Snowext:
at sætte sig ind i store emner, ville da som at skrive Større skriftlig opgave SSO hver eneste uge, puha - godt det ikke er mig.

Og vi er nogen, der bare elsker det. Big Smile
Når man er født nysgerrig, er det en drømmetjans at skrive for folk.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:

Hmm

Uden viden på området, så vil jeg da mene at en bog på 80 sider for 8.000 kr er monster billigt, tænk på hvad den kan indbringe af muligheder, herunder i fast bog form og ny stor forkus på den site den ligger på, eller kun uddrag af denne bog.

René

Så skal et website som dating.dk koste 5.000.000 at lave. for tænk hvad det kan indbringe af muligheder. Herunde udvidelse til udlandet osv.
Aj den går ikke vel.
Jeg sætter prisen efter hvad prisen er andre steder. Jeg kan få under 10.000 få den skrevet, oversat og klar til salg. Hvorfor skulle jeg her betale mere? no offence til tekstskriveren. Du er sikkert dygtig. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

En niche kunne være at lave et lignende koncept til webshops.

 

Når jeg kigger mig omkring, så synes jeg at utrolig mange web shops bærer præg af "gør-det-selv" mentaliteten, og især tekstmæssigt virker det generelt som om at folk (ja ja jeg ved jeg generaliserer nu) har den holdning at "skrive - det lærte jeg da i skolen, så hvorfor dog betale for det".

Jeg tror personligt at velskrevet tekst betyder utrolig meget for konverteringsraten. Så hvorfor ikke udarbejde et tilbud til webshopejere om at forbedre det tekstmæssige indhold på deres shops, og så tage betaling i form af en %-sats af den stigning i salget dine tekster har medført?

Hilsen Morten

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Greyzone:
Jeg sætter prisen efter hvad prisen er andre steder. Jeg kan få under 10.000 få den skrevet, oversat og klar til salg. Hvorfor skulle jeg her betale mere?

Jeg har lige brug for at stille et oplklarende spørgsmål: Er det bedøvende ligegyldigt, hvad bogen/teksten handler om?

Jeg har selv udgivet en bog i papirform, og det bliver man ikke nødvendigvis rig af (jeg gjorde f.eks. ikke), men det var heller ikke bogens formål. Bogens formål var at formidle en viden, som jeg finder vigtig. I den situation er det vigtigt for mig, at bogen har præcis det udtryk og det indhold, som jeg lægger vægt på.  Ud over at formidle viden har bogen så også formidlet kontakt. Jeg har således fået en del kunder, som har læst bogen, og derved har fundet ud af, at jeg ved noget om emnet.

Hvis teksten kun er til søgemaskiner og udtrykket er ligegyldigt, så kan jeg sagtens følge logikken, men hvis det er en tekst, som man skal kunne stå inde for og lægge navn til, er det altså ikke uvæsentligt, om den udtrykker præcis det, man ønsker.

mvh Hans

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan umiddelbart ikke se nogen steder at han tilbyder at skrive en tekst som ligger vægt på det du synes er nødvendigt! Er det ikke logik for burhøns at han ikke er tankelæser?


Hvis man selv har noget på hjertet får man da ikke andre til at skrive teksten! Det han tilbyder, er jo noget indhold til en side som man evt. er i gang med at bygge, men emnet gider man måske ikke sætte sige ind i.


Hvis du har en doktorgrad i atomfysik ville du nok heller ikke få andre til at skrive 30 sider omkring dette emne!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)