Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt tilbud som sikrer jer oms�tningsstigning!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle aminoer.

Vi netop er ved at lancere et nyt koncept på dittilbud.dk - som vi syntes i skulle have æren af at komme i, inden vi åbner det for offentligheden.

Det er et tilbud som er svært at sige nej til, da i kan øge jeres omsætning - faktisk uden at give det store. Jeg har udarbejdet en pdf-fil, som i kan se på: http://dittilbud.dk/docs/tilbud_maj.pdf - hvori i kan læse meget mere om konceptet. Det er mig som st�r bag og derfor er det også mig som i skal kontakte.

Jeg er utrolig villig til at forhandle, og er altid klar med et ekstra godt tilbud - så i får stillet jeres tilfredshed. Men under alle omstændigheder vil jeg gerne høre fra jer, da vi inden længe forventer systemet oppe.


// Jesper Skov

 

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

En meget fin ide, ikke ny, men absolut fin...
 
Kommer det at fungere lidt som forbrugerliv, hvor vi kan vælge den målgruppe vi er intereseret i at nå ? basseret på geografi, køn, alder osv. ?

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - det kommer ikke til at fungere som forbrugerliv, da alle vores medlemmer for gavn af rabatten - men det bliver et rabat-system de skal logge ind for at se, hvorefter de komme til rabat-siden, hvor de forskellige webshops er delt op i kategorier.

// Jesper Skov

 

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, Det ville nok have stor værdi om man kunne målrette sin indsats, også for at brugerne ikke skal "drukne" i ligegyldig reklamer. men den overvejelse har du sikkert været igennem

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt a'la www.forbrugsforeningen.dk som vi netop har tilmeldt os. Jeg tror grundlæggende på ideen hvis ellers du har (eller rettere, får) nok brugere, men set fra forretningernes synspunkt er der et "aber dabai":

Ikke alle brancher har samme indtjening pr. omsat krone. En servicevirksomhed har lettere ved at give 30% rabat en en detailforretning. Ydermere har nogle detailforretninger et gennemsnitligt DB på 35% mens andre har et gennemsnitligt DB på under 15%.
 
For min egen branches vedkommende har vi på de dyreste produktserier et DB på under 6% pga. en længe verserende priskrig. De 6% skal vi bruge til at dække markedsføringsomkostninger, transport, forsikring, håndtering og så videre...
 
Jeg syntes dit koncept er spændende og vil gerne støtte det. Nu har jeg imidlertid lige lavet en aftale med ovenstående forening og vil godt lige se om mine 10% rabat kommer til at give underskud (læs: hvordan indkøbsmønsteret bliver) inden jeg vover mig ud på flere spændende eventyr!
 
Men indtil videre - held og lykke!
 
PS! Hvordan kommer du til at tjene penge på det her koncept?
 
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim, den overvejelse har vi været igennem. Vi er godt klar over at fx. en servicevirksomhed har lettere ved det, og det er også grunden til at vi kategori-opdeler denne service. Altså forskellige kategorier, til de forskellige shops.

// Jesper Skov

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/3/2006 1:09:38 AM Forfatter: Kim Gam-Jensen

PS! Hvordan kommer du til at tjene penge på det her koncept?



Fin ide.. Men jeg forstår heller ikke hvor forretningen ligger, medmindre virksomhederne skal til at betale et abbonement senere hen, og ikke blot gavekort til dittilbud.dk konkurrence-deltagere...

 

 


William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej -  det eneste er blot gavekortet, og der er intet skjult i det. Kan også godt fortælle dig hvor forretningen ligger - den ligger der, at vi får en super service til vores bruger - som vi så kan markedsføre vores site med, og få endnu flere til at blive medlem. Kort sagt.

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)