Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop købes

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Næsten alt har interesse. 
Også virksomheder som ikke er netbaseret har også interesse.
 
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, jeg er ikke helt med på hvad det er du er ude efter.

Vil du gerne have lavet dig en webshop, eller er du interesseret i at opkøbe en eller hvad er det for noget ?.
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nok også udtrykt mig ligt forkert.

Jeg er interesseret i en virksomhed som allerede er oppe at køre. Enten som webshop eller anden virksomhed
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken slags forretning er du ude efter.

Jeg driver f.eks. BrugteFilm.dk og den kan jeg da tjene penge på, alt efter hvor meget tid jeg gider ligge i annonce salg.
 
Den må du gerne købe.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
en evt. forventet pris? :D
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der noget krav om omsætning og indtjening?
For nogle år siden oprettede jeg en shop www.legemoebler.dk og den har været udmærket. Men for ca. et halvt år siden solgte LEGO sin Educational Division til et engelsk selskab. Det har været lidt svært at få en aftale med dem, og jeg har heller ikke haft tid til at følge op på det, p.g.a. uddannelse og andre projekter. Den sidste tid har jeg måtte henvise kunder med ordre til andre forhandlere.
Konceptet fungerede fint med, at LEGO leverede fra Billund direkte til mine kunder, sendte mig en faktura, og jeg fakturerede kunden. Planen var også at jeg ville udvide produktsortimentet med flere leverandører. De kunder som jeg har modtaget ordre fra er hovedsageligt ejendomsmæglere, lægehuse og bilforhandlere.
Med den rette indsats, så tror jeg der kunne pustes liv i konceptet igen, men selv har jeg fokus på andre ting nu.
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder meget spændende. Jeg ved ikke helt med prisen på en virksomhed. Det kommer jo an på så meget. Men lad mig endelig høre hvis der er nogen som vil sælge
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da en mere på lager.

For halvandet år siden opførte jeg www.jagtauktion.dk, med auktion af alt indenfor jagtudstyr, med hovedvægt på våben. Desværre var det umuligt at blive optaget på Google, da de har en politik omkring salg af våben.Insert smilie [:0]
På få måneder var der oprettet mere end 500 brugere, og der blev solgt og købt. Det første år kørte jeg med gratis annoncering, men så snart det begyndte at koste penge, så ophørte aktiviteten. Det var småpenge, men alligevel. Jagtforretningerne så desværre auktionen som en konkurrent, istedet for at tage den til sig, og få vist deres brugte, nye og kommisionsvåben i hele landet/verden.
Jeg er overbevist om, at konceptet kan blive en succes, men igen kræver det en indsats, som jeg desværre ikke har haft tid til. Jeg har idéer til videreudvikling af konceptet og opkøbt svenske domæner. I Sverige tror jeg holdningen fra detailhandelen vil være mindre konservativ end i Danmark.
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder meget spændende.

Men er nok mest interesseret i noget som har med elektronik at gøre.

Men kommer det helt rigtige tilbud med noget som ikke har med elektronik at gøre vil jeg da ikke afvise at det har interesse

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)