Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man leve af det?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt ny her på siden, så har endnu ikke helt fundet ud af hvordan alting fungerer. Så jeg lægger hårdt ud med at kaste nogle lidt store spørgsmål ud.

Jeg påtænker at starte en netbutik med tøj, muligvis lidt boligtilbehør. Jeg har en uddannelse indenfor modebranchen, så jeg anser mig selv for at være rimlig godt med med det sidste nye. Jeg kan jo se at jeg ikke er den eneste der har fået den ide, da den slags butikker skyder op i stor stil. Det får mig da også til at tænke at der må være nogen, måske endda en del, der faktisk kan leve af det.

Så er der nogen derude der har erfaringer med den slags?

Kan man leve af det?

Hvor meget arbejde kræver det (har ikke stor kapital i baghånden, så jeg vil være nødt til at have job ved siden af)?

Hvor stort et varelager skal man regne med at have fra start?

Jeg håber der sidder nogen af jer derude, som kan besvare nogle af mine spørgsmål. På forhånd tak:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen herinde. Ja, selvfølgelig kan man leve af at have en netbutik med tøj, MEN konkurrencen er ufattelig hård og det kræver hårdt arbejde, masser af gå på mod, kapital til varelager og til markedsføring (hvordan skal kunderne ellers finde dig), dygtighed og også en vis portion held. Hvis du kan finde et specielt koncept, en niche der ellers ikke findes i Danmark, vil det være nemmere. Du kan også kigge på virksomhedsbørsen, hvor der løbende er netbutikker med tøj til salg, måske er det nemmere at finde en eksisterende webbutik med lidt omsætning, og så banke den op?

Du skal ihvertfald ikke give op, hvis du brænder efter det. Men gør dit forarbejde godt, og dette forum er en god begyndelse :-)

Mvh Pernille 

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)