Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerfuglene i maven...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Solrød
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så blev det min tur til at blive iværksætter. Efter en del års tendens til at tage for meget styring på arbejdet som lønmodtager, måtte jeg konstatere, at jeg i den grad har en iværksætter i maven.

De fleste i dette forum har nok prøvet af få en ide... Som virker ret god... Måske rigtig god. Og så tale om det igen og igen med bekendte. Og det hele lyder fantastisk: Ideen er spændende og indeholder gode muligheder for indtjening, så den dumme SU-gæld måske kan være væk hurtigere end antaget. Og så kommer dagen...

Hvor man godt kan se, at nu bliver man nødt til at gøre noget ved det i stedet for blot at tale om det. Men det er bare så hyggeligt at tale om det, så skal det ikke stå sin prøve.. For hvad nu hvis?!

Men jeg har sgu gjort det (beklager, at jeg bander). CVR-nummeret er undervejs. Men det kan alle jo gøre, havde jeg nær sagt. Alvoren gik op for mig forleden, hvor jeg pludselig fandt mig selv siddende til et møde med tre telemarketingsælgere og begyndte at udforme kontrakt, hitrate og det hele. Pludselig blev det virkelig virkeligt! :-) Hjemmesiden er købt og to programmører er i fuld gang.

Jeg har sommerfugle i maven, fordi jeg ved, at jeg er på dybt vand --> man skal jo vide noget om alle grene af skat, opstart, pr, medarbejdere og alverdens ting, når man er iværksætter.

Og nu til min egentlige pointe: Jeg har aldrig set ned på iværksættere, jeg har måske aldrig forstået, hvor meget arbejde det kræver. Hvor lidt fritid man egentlig har og hvor meget man skal brænde for det, for at det kan lykkes rigtigt. Stor respekt til alle jer, som er startet fra bunden og har siddet mange nætter igennem og arbejdet, læst på amino.dk og andre steder og har tænkt sin ide igennem igen og igen og igen, for at være sikker, før man tager springet! Respekt respekt respekt...

Jeg smider et link til jer, når jeg er helt klar om tre uger :-)

/Louise

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med springet. Det bli´r spændende at se din nye hjemmeside, og hvad det er du har bevæget dig ud i, og hvordan det vil gå fremover.

 

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået Louise - og rigtig god arbejdslystWink

 

weekendhilsner

Sanne

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt for dig og tillykke med springet! Big Smile

Husk den eufori du følte da du skrev indlægget til de trangere tider, for der vil uden tvivl komme tidspunkter, hvor du savner den faste løncheck, men med vilje er der vej og lønnen for at lykkedes med sit eget personlige projekt kan ikke (kun) gøres op i kroner og ører! Smile

God arbejdslyst og lad os høre fra dig.

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)