Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig grafiker søges.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg søger en dygtig grafiker som kan hjælpe mig med at lave noget identitets design til et nyt rejsebureau.

Jeg har et logo, som skal rettegnes, også skal jeg have lavet visitkort, brocure, flyer, plakat og måske et katalog m.m.

Det må gerne være en der allerede har erfaring med rejsebranchen, med ikke en betingelse..

 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MQA.

Jeg vil meget gerne give tilbud på din opgave. Jeg driver til dagligt den lille medievirksomhed MediaTown, som har sin base i et netværk af unge, dygtige grafikere og programmører, som er under uddannelse. Vi kan altså ikke bryste os af mange års erfaring, men kan til gengæld  tilbyde et solidt netværk af dygtige unge, som kan levere professionelle løsninger til en rigtig fornuftig pris.

Hvis det lyder interessant, må du meget gerne skrive mig en mail - Så kan vi drøfte opgavens omfang, og komme med nogle fornuftige rammer for løsningen af denne.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

MQA:

Hejsa..

Jeg søger en dygtig grafiker som kan hjælpe mig med at lave noget identitets design til et nyt rejsebureau.

Jeg har et logo, som skal rettegnes, også skal jeg have lavet visitkort, brocure, flyer, plakat og måske et katalog m.m.

Det må gerne være en der allerede har erfaring med rejsebranchen, med ikke en betingelse..

 

Hej MQA

Jeg har rigtig gode erfaring med http://nebonmedia.dk, de er en vigtig del af mit netværk, effektive og knal dygtige! Alle pengene værd!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Få Zuccez med din markedsføring
Vi er fremtidens samarbejdspartner, når det gælder reklame og markedsføring. Zuccez er en full-service grafisk tegnestue baseret på et netværk af freelancere.
Vi har fokus på fleksibilitet og minimering af vore omkostninger uden at gå på kompromis med kvaliteten i vore løsninger.

Har i de sidste år produceret kataloger og magasiner for bla. Stena Line, Best Travel, Color Line, Turisten, Klingenberg busrejser samt Sol & Strand.

Check vores hjemmeside www.zuccez.dk - under referencer : )

MVH
Ann

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også meget interesseret :)

Jeg arbejder hurtigt, gør det billigt og giver dig et professionelt resultat!

Du kan se mine referrencer her: www.emillyngbo.dk

Skriv her el. send en PM. :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne byde ind på opgaven. Tryksager er min styrke efter 14 år i trykkeri-branchen. Erfaring med rejsebranchen har jeg kun fra sidelinien fra min tid ved Phønix-Trykkeriet i Århus. En af mine grafiker-kolleger arbejdede med et rejsebureau som kunde, men vi andre var nogle gange inde over.

Men jeg har en meget bred erfaring med alt til tryk og dermed også med, hvad der kan lade sig gøre, og hvad der ikke kan. Har gennem tiden siddet med alle former for tryksager.

Hvis du ønsker det, ringer jeg dig meget gerne op. Men ellers se meget gerne www.sandfaer-andersen.dk, eller kontakt mig, og jeg sender meget gerne yderligere referencer, så du kan danne dig en idé om mine kompetencer.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv en mail til min faste leverandør af den slags arbejde, Rasmus Henriksen fra www.rhfreelance.dk . Han kan garanteret hjælpe dig!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne byde índ på opgaven. Du kan se mere på www.creationnation.dk.

Mvh

Maj-Britt Kjær Sørensen

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare et simpelt spørgsmål til alle Jer der skriver webadresser i Jeres indlæg...Hvorfor laver I ikke links, så folk kan klikke på dem? ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)