Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig grafiker søges.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MQA,

Hvis du stadig er i tvivl om hvilken grafiker du skal benytte dig af, kan jeg give dig et kort tilbud, som du kan få uddybet ved nærmere kontakt.

Jeg har i gennem en længere periode arbejdet med det du mangler, visitkort, brochurer, branding, websites, design etc. for en række virksomheder, og har arbejdet meget sammen med 2eiss ApS, som bl.a. står bag www.HentTilbud.dk , Her har jeg designet grafik, visitkort, brochurer, prislister m.m., alt under samme design, så det blev brandet. Har også designet et hav af hjemmesider, til fx www.Mollerupgaard-lys.dk, www.Fri-finans.org (ejet af casalogic A/S) og mange mange mange flere.


Jeg er alene om mit arbejde, og jeg har personlige referencer, hvis der tvivles om mine kompetencer. Jeg arbejder relativt billigt, 225kr/timen. Men en pakkeløsning kan sagtens blive udarbejdet, sådan at uanset hvor mange timer der skulle bruges, er prisen den samme.

 

Ser frem til at høre fra dig, mvh. Yngvi! www.Yngvi.dk

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at kigge forbi www.roberthein.dk og mit cv www.roberthein.dk/cv

Jeg arbejder for kun 400,- i timen, da jeg er bosat i Thailand, hvor det hele er lidt billigere Smile

 

Cheers 

Rob

Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig!

Jeg kender en der kan hjælpe dig som er meget dygtig. Han hedder Jens Skovholm og du kan maile til ham på jens.mac@stofanet.dk, så kan I selv aftale nærmere.

mvh paria48

Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej MQA

Hvis ikke du allerede har fundet en grafiker til leverer det ønskede, så kan du tage et kig på vores website MIDEA designs

Vi leverer alle former for grafik, og til alle formål - online som offline.

Kontakt for nærmere information, og nærmere deltaljer omkring dit projekt, så udarbejder vi et godt tilbud til dig.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Freehand.dk!

Jeg har bl.a. løst opgaver for: Stena Line, Falk Lauritsen Rejser, Cimber Air.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)