Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronisk faktura..

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey.. Har startet mit eget Webdesign firma.

Jeg er ved at være færdig med en af mine kunder, og skal derfor have lavet en faktura til at sende ud.
Nogen der har noget godt software til at holde styr på indtjening, opstilling af fakturaer, osv.

Jeg har pt. ikke noget CVR nummer, er det nødvendigt, eller er det bare en god ting at have?..
Er noget jeg regner med at få mig inden længe.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Mener du elektronisk fakturering (oioxml) eller mener du bare "noget, der kan udskrive en faktura til pdf"?
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, at det udskriver det til .pdf lyder helt fint !...
Det er bare noget der skal kunne sendes via mail eller lignende. Så ikke noget vildt kompliceret..

Har du et program hvor man bare taster ind hvad kunden har købt og prisen på dette og sådan evt. ?.. eller kender du til et ?.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

www.e-conomics.dk er et godt sted at starte som ny virksomhed synes jeg. Du har al dit regnskab samlet, og du kan enten skrive dine fakturaer ud, og sende dem med alm. post eller du kan gemme som PDF fil og sende med mail, eller du kan også vælge at sende dem direkte med mail fra e-conomics. Det er ret nemt, og der er nogle gode guides til hvordan du gør. Så det er i hvert fald en god mulighed for dig.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm oki..

Det ser sQ da godt ud Kenneth.. Tror jeg da lige jeg vil prøve lidt af  ;) hehe.. Og er jo sQ heller ikke videre dyrt hvis det er det man vil ud at have..

Der er ikke nogen der kender nogle programmer som dette, der er helt gratis, vel ?.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Oki tror ikke rigtig jeg havde fået kigget ordentligt nok på det link du sendte mig der Kenneth, før jeg skrev..

Hmm.. er ikke så meget interesseret i et Web basseret program lige pt. da det ikke er så praktiskt for mig.
Leder lidt mere efter noget software jeg kan benytte...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Summasummarum ville være et godt valg, det er gratis i starten indtil du har nok x antal poster jeg ikke lige kan huske.

Det kræver nogle timer at sætte sig ind i, men når det kører så er det utrolig brugervenligt, og spytter fakturaer ud via mail.

 

Hvis de skal laves til PDF''er kan du hente cutepdf som er gratis, og derved printe pdfer ud og sende over mail. Mener også summa har en send pr mail funktion, har dog aldrig benyttet den.

 

Der er ligeledes et hæfte omkring summasummarum der er godt at købe mener jeg gav 69 kroner for det og kan findes mellem IDG''s hæfter.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Oki...

Det er Stones der står bag det program, er det ikke ?..

Har hørt det omtalt herinde før, så tror jeg da at jeg vil prøve :)..

Fra Randers
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey

 

Du skrev da egentlig også software:-) Men håber du får fat i noget du kan bruge:-)

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg benytter summasummarum (www.summasummarum.dk) med en PDF-printer fra www.pdfprinter.dk

Det virker bare perfekt.
Koder der beskriver hvor dokumentet skal gemmes, samt om det skal ligges i en ny e-mail, med en standard-tekst, kan lægges skjult ind i din faktura.

Det betyder i praksis at, alt du skal gøre er at udskrive fakturaen til den rigtige printer. resten klares automatisk.
TopNice

Alt om både i Danmark

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)