Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken uddannelse har DU?

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger.

Hvilken uddannelse har du?

Selv sidder jeg og er i færd med at planlægge mine fremtidige studier. Jeg har endnu ikke helt besluttet mig for hvad jeg vil præcis, men jeg ved hvilken retning jeg vil i samt hvad jeg ikke vil - hvilket tilsammen giver et svagt facit.

Jeg sidder personligt, og har en ustyrlig lyst til at studere i udlandet istedet for København. Ikke fordi jeg ikke "stoler" på det danske uddannelsessystem, for jeg ved at CBS er en rigtig god skole og det er uden tvivl et rigtig godt valg at vælge CBS. Jeg føler blot, at jeg hellere vil til udlandet og få et mere internationalt aspekt til min uddannelse. Jeg har derfor kigget meget på uddannelser fra forskellige business schools - og colleges i UK og US, og jeg finder mange uddannelseslinier som lægger vægt på iværksætteri og innovation, hvilket jeg savner lidt i udvalget af uddannelseslinier fra bl.a. CBS.

Jeg er ikke en af de typer som rusher ud i uddannelse bare for at komme igang med noget fordi regeringen presser mig til det. Jeg mener personligt, at uddannelse først er rigtig godt hvis du kan sætte det i direkte sammenhæng til dine fremtidsplaner og ambitioner, og ikke bare "for at have en uddannelse".

Men lad mig høre fra Jer folkens - hvilken uddannelse har du?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

> Men lad mig høre fra Jer folkens - hvilken uddannelse har du?

Ingen. Jeg har lært det jeg har brug for hen ad vejen :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontorassistent hos politiet.

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er uddannet redder og er i dag i gang med uddannelsen som Constructing Architect. Når jeg er færdig med den bliver det sikkert en Master i brandsikkerhed på deltid.

Jeg uddanner mig godt nok i Danmark men på en international linie hvor jeg går i klasse med unge fra hele verden. Ikke et sekund har jeg fortrudt det og håber da også på at kunne tage et par turer til udlandet i praktik eller semester inden jeg er færdig.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er IBA såmænd. Og så har jeg engang lært lidt om skydevåben, venflons og den slags. Men det er længe siden...

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

PHTLS hos Maryland university, Pristina, Jugoslavien - Kinesisk sprog og kultur ved Beijing University, og handelsassistent (indkoeb og logistik) paa Mommark erhvervsakademi.. Blandet landhandel ; )  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er uddannet togbetjent hos DSB, har pædagog uddannelsen fra Århus og Psykoterapeutuddannelsen fra Kbh :)

Mette

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Uddannet Informatik Assistent og speditør (shipping).
I dag salgskonsulent indenfor transport og logistik.

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er uddannet elektronik mekaniker, så har jeg læst i den modsatte grøft eksamineret massør, fitness instruktør, personlig træner. Og er ikke i tvivl om af alt den træning har gjort jeg endnu ikke er gået ned af at arbejde 12-14 timer om dagen.

SÅ har jeg haft nogle salgskurser og suget til mig af det jeg kan stjæle af gode ideer fra andre.

Viden er helt klart nøglen.

 

 

Shape the future, or die trying 8-)

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DBJ

Personligt tror jeg, at man bør gå efter det man har en passion for og evnerne til.

Mærk efter inden i dig selv - hvad vil du allerhelst?

Selv er jeg uddannet Cand.jur. fra Københavns Universitet - jeg gennemførte studiet som selvstudie, hvilket gav mulighed for, at passe mine børn hjemme. Studietiden trak ud, men jeg har aldrig fortrudt.

De bedste ønsker frem over.

Kirsten Dalum, Cand.jur.

DALUM LAW CONSULTING s.m.b.a.    www.dalum-law.dk

 

 

Dalum Law Consulting smba  - et stærkt fokus på erhvervslejeret

www.dalum-law.dk  

 

 

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)