Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personlig assistent søges (freelance)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Enkeltmandsvirksomhed inden for web/it søger en personlig assistent til minimum 20 timer pr måned og gerne mere hvis du har lyst og dine kvalifikationer passer til de aktuelle opgaver.

De faste opgaver er:

Hvis du er interesseret kan du også blive koblet på projektrelaterede opgaver, alt efter hva du har lyst til:

  • Projekthåndtering
  • Webmaster opgaver

Du er en moden mand/kvinde, meget struktureret, selvstændig personlighed, kan evt. lidt med tal og må meget gerne ha prøvet lidt bogføring før. Du skal kunne betjene en bærbar og er interesseret i at lære nyt.

Du er iøvrigt momsregistreret (du skal skrive faktura for din tid). Og så bor du sikkert ikke så langt fra Vipperød.

Du får løn helt efter kvalifikationer og bærbar tilrådighed. 

Din første og meget presserende opgave er at få styr på mit regnskab i samarbejde med revisor og mig.

Er du interesseret så skriv en mail til mig på jesper@jesper.com. Husk at skrive lidt om dig selv.

 

Mvh.

Jesper Ordrup

 

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Har lige læst dit indlæg. Jeg er interesseret, har du et nr. jeg kan ringe på?

Mvh. Morten Kertész

Revisorfirmet Lemo - www.revisorfirmaet-lemo.dk

 

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Står i signaturen

mobile: +45 2825 0774

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med dit klarsyn

 

Hvor er det en fornøjelse at se, at der er grænser for, hvad en iværksætter kan nå Wink

 

Jeg har i (herlige!) perioder af mit liv haft en Personlig Assistent, der sørgede for at alle de løse ender blev samlet op.

Nu - i min fremskredne alder af næsten 40 Cool - har jeg efterhånden lært at styre det selv, men det har været en hård og dyr kamp

 

Held og lykke med projektet

LotteA

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte

Jo tak og i lige måde. Jeg kunne nok godt nå det, men det er ikke godt at alt hænger på en selv og jeg får det ikke gjort.

vh. Jesper

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)