Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis vurdering af din e-butik - Måske bliver det dig?

Side 7 ud af 8 (71 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Super gode gennemgange du laver Martin. Særligt den sidste med deside.dk er god, både gennemgangen og teknisk med zoom. Du går nok lidt for meget amok med zoom, men det er bedre end de forrige hvor der ingen zoom var.

Jeg sidder dog lidt og tænker, hvad din plan i det lange løb er med disse gennemgange. Ved de to første kunne de nemlig selv let have fundet størstedelen af hvad du siger, ved at læse e-pusher...
Skal videoerne fx bruges som lidt youtube-reklame for e-pusher, er de geniale, men hvis du tænker på at begynde at sælge gennemgange af webshops, så savner jeg, at du kommer meget mere i dybden på en side som deside.dk

deside.dk gennemgangen hakkede en lille smule hos mig i en IE7 browser. Man kan smide videoen op i fullscreen, men så bliver det pludselig i en elendig kvalitet. Det er ærgeligt... men en rettelse af det ville nok "hakkede en lille smule" til "hakkede meget" hos nogle af os Hmm

Godt at du har taget både gennemførte og mindre gennemførte webshops under kærlig behandling, men som nævnt mangler jeg lidt mere dybdeborende kritik af den gennemførte.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin du får også tomlen op herfra det er sku et produkt man kan forså og bruge til noget og præsenteret med en video i stedet for en 20 sider lang raport er meget smartere og lettere fordøjeligt.

Som det er nævnt så er de fint med zoom men hold lige lidt i gen det varbrugt så meget at det virkede forvirrende og ofte var det ikke nødvendigt for at se det du ville vise.

Har du nogen idé om hvad en sådan gennemgang vil komme til at koste?

Hvilken software bruger du? det ser ud til at køre rigtig godt og jeg står og skal til at lave nogle undervisningsvideoer? 

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker jeg vil kigge lidt på det har lige hentet prøveversionen.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 

Super gode råd du kommer med - Har fluks implementeret nogle af dem i min shop! ( Jeg benyttede mig før, af den automatiske fyld i kassen uden at vise det funktion - Har nu ændret det til, at man kommer hen til kassen når et item er valgt) Så tak for det :) Der er helt sikkert mange andre ting jeg skal ha taget fat på men det kommer!!!

Synes også det er super lækkert at høre hvad du har at sige - Både at få dine råd men også at få dem serveret verbalt!!! (Går selv og drømmer om / ser frem til engang, at kunne fortælle min computer hvad den skal "skrive" )

Nogen kan lide at læse andre at høre - Så jeg synes det er et fint supplement til din bog/produktudvikling.

 

Tak for din inspiration - Ha det Smukt

KH Sif

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alt feedback og undskyld mit sene svar.
Jeg har ligget helt vandret den sidste uge.

Tanken med videoerne er at lave en røvfuld af dem til E-pusher 3.0, som jeg arbejder på lige nu.
Dertil vil jeg gerne lave dem på konsulentbasis og dertil har jeg en anden ide som jeg kommer ind på senere.

Jeg er helt enig i at man ved at læse E-pusher kan klare det meste selv. Men at få andres øjne på sitet, giver som regel god inspiration.
Jeg lader altid andre gennemgå mine ting, for jeg laver mange fejl. Det tror jeg også andre gør...

Men det glæder mig at i kan lide det og jeg skal nok lave lidt flere til jer når jeg får tid.

Dbh Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg havde problemer med at afspille den på min ene computer. Windows XP SP3, Firefox - men kunne afspille den fint på en anden PC, med Vista og Firefox.

Rigtig god gennemgang.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Ved ikke om det er for sent, men prøver.
Da jeg er meget interesseret i at få gennemgået min shop.

Erik Laursen
Rayven.dk
www.rayven.dk
MC folket
Vil være den førende inden for den nærmeste fremtid i DK.
Konverterer kun 0,8%

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 

jeg vil meget gerne med, jeg har fået udviklet følgende website til min kæreste og vi arbejde hele tiden med at forbedre den :)

 

Made By anno
www.madebyanno.com
Målgruppen er: Alle kvinder der ønsker hygge og velvære i deres hverdag
Ambition: Opbygge en profitabel virksomhed, der på sigt skal udbygges til udlandet.
Udfordringerne er klar, det er komme videre på markedet, få folk til at handle mere, mener ca 1-2% af kunderne handler idag, men det skal op på minimum 5% 

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

B. Ekkelund
NetKalorien
www.netkalorien.dk
folk som gerne vil få kontrol over vægten uden at gå på kur
Det foretrykne alternativ til sure slankekure
Lav konverteringsgrad og brugere der bliver træte af det lidt tidskrævende koncept

Side 7 ud af 8 (71 indlæg)