Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælpsom amino-revisor søges..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Mit problem er, at jeg har min forretningsplan og budget liggende hos en revisor, som samtidig er iværksætterkonsulent. Jeg har flere gange kontaktet ham for at spørge til/skynde på, at han får delt mit budget op i de forskellige budgettyper, der nu skal til, inden jeg kan gå til en bank/sparekasse.

 

Iværksætterkonsulenten/revisoren tror på min forretningsplan - jeg har ikke megen lyst til at blive ved med at få at vide, at han nok skal se på sagen. Det har stået på i over en måned nu, hvor jeg får beskeden, at han ikke har glemt mig/han skal nok se på det nu...Det er derfor, jeg henvender mig til dig/jer her på Amino.

 

Mit spørgsmål er nu: er der en amino revisor, der vil hjælpe mig. Jeg er p.t. ikke i stand til at betale for det stykke arbejde, der skal til, før jeg har snakket med en bank/sparekasse, der vil låne mig pengene.

 

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

Du er løbet ind i peakhour - det er netop nu den allermest travle tid for alle, som arbejder med regnskaber. Så det er måske fordi din iværksætterkonsulent har for travlt med sit job som revisor, hvor der er nogle deadlines i farvandet, som det koster dyrt ikke at overholde, at han skubber dig til side. Det var måske bedre at sige det, som det er, men det er jo svært, når god vilje er til stede, og man nok tror, at man "liiige" kan nå det inden weekenden...

Min holdning til sagen er: Hvis de budgetter skal være noget værd ud over som dokumentation til lånet i banken, skal du selv tage kontrol over dem, så du kan vedligeholde, budgetopfølge og lave de kommende års budgetter uden hjælp. Jeg vil ikke gøre det for dig, muligvis med dig - jeg kan tilbyde et par timers undervisning - så finder vi nok en ordning med fleksible betalingsbetingelser. Min kalender er også meget booket, så hvis det haster, kan være, at der bliver tale om ydertider, f.eks. en søndag eftermiddag, for som sagt ligger alle regnskabsfolk vandrette i øjeblikket. Jeg går ud fra, at det handler om etablerings-, drifts- og likviditetsbudgetter? Skriv til mig pr. mail anette@inloco.dk, hvis vi skal tale mere.

Mange hilsner

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Os hos Zepcom savner faktisk også en revisor.. Vi har haft fat i adskillige, vi synes bare umiddelbart de er ret dyre i drift, taget i betragtning af vi kun vil have dem til at tjekke vores årsregnskab og underskrive.. Vi synes umiddelbart 10000 kr. for det er lidt i overkanten!.. Nogen der kan gøre det billigere?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anette

 

Tak for dit svar. Det er rigtigt, at det ville være dejligt, hvis han sagde, at det var peakhour. Jeg er helt enig med dig, at det er mig, der skal styre de forskellige budgetter - dette vil jeg også gøre.

Problemet er også udelukkende, at jeg på iværksætterkurset konstant fik at vide, at jeg skal have lavet de forskellige budgetter (etablerings-, drifts- og likviditetsbudgetter), inden jeg går til en bank/sparekasse. Ligeledes på grund af at det ser bedre ud og bank/sparekasse er som regel mere positive, når en revisor har gennemset og været med til at opstille de forskellige budgetter.

Jeg kontakter dig nok i løbet af søndagen.

 

Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

 

Jeg ved ikke om 10.000 kr er meget, kommer jo helt an på hvor mange posteringer der

har været i årets løb og om der eks er specielle skatteforhold der skal vurderes.

 

Men hvis du lige skriver hvad omfanget af jeres årsrapport er (Ca antal: bilag, ansatte, første regnskabsår osv) kan jeg se om jeg kan finde nogen der vil give en mere rimmelig pris.

 

Du kan evt maile det på peter_stadsbjerg@yahoo.dk, hvis du ikke har lyst til at oplyse det offentligt på dette forum 

 

Mvh

Peter

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Det Koster ikke 10.000 kr at få Kikket på årsregnskabet

 

Men det i nok har gjordt det er at bede om en fast pris på nogle forskælige dele af regnskabet

 

JEg har fået lavet 3 kvartals regnskaber (Moms angivelser) og afsluttet årsregnskabet for lige knap 4.000 Kr INC Moms

 

Men da jeg begynde at lede efter en revisor Fik jeg også nogle lidt vilde priser indtil jeg tog Changsen og bad ham gøre det på timeløn (Og det er jeg ikke blevet skuffet over)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)