Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

25.000 har oprettet en brugerprofil på Min-mave

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så skete det Big Smile

Her til aften blev bruger nr. 25.000 registreret på Min-mave, hold da op hvor det går.  Og det bedste af det hele er at brugerne virker glade for at være på siden. Smile

Spændende at se hvad fremtiden bringer med sig Big Smile

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er næsten helt skræmmende ... 25.000 gravide kvinder ... Altså, jeg mener, os der har oplevet hvordan blot en enkelt gravid kvinde kan være, kan godt blive lidt skræmt ved tanken om 25.000 af slagsen på en gang  :)

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Tillykke! fandme flot at se hvordan det udvikler sig i en positiv retning :)

Gad vide om ud af aminos 26000 brugere er 25000 gravide kvinder der har for meget fritid til at starte iværksætter børnetøjsbutikker? hvem ved :) ku være det i sidste ende var samme målgruppe?

Keep it up -

Thomas

 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er de ikke allesammen gravide, men det behøver ikke betyde at de er mindre "farlige" af den grund Wink

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Andreasen:

Gad vide om ud af aminos 26000 brugere er 25000 gravide kvinder der har for meget fritid til at starte iværksætter børnetøjsbutikker? hvem ved :) ku være det i sidste ende var samme målgruppe?

Tak for kommentaren Jeg ved hvertfald at der er en del af brugerne på Min-mave som enten har- eller er ved at starte en e-butik op. Så måske har du ret Big Smile

- det er dælme også rart når udviklingen går den rigtige vej, men det har også krævet sved, blod og tårer, indtil flere gange. 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgit - Min-mave.dk:

Så skete det Big Smile
Her til aften blev bruger nr. 25.000 registreret på Min-mave, hold da op hvor det går.  Og det bedste af det hele er at brugerne virker glade for at være på siden. Smile
Spændende at se hvad fremtiden bringer med sig Big Smile 

Kære Birgit,

Det er fan.... FLOT!

Så STORT TILLYKKE med det!!! Cake

SÅDAN Big Smile

Pia

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot!

Forstår bare ikke hvorfor du ikke gør mere ud af at øge din indtjening af reklamer, et reklamefirma, som freeway kunne skabe mange penge

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er hr. deMib jo gået ind i salget af banner-reklamer, så mon ikke der bliver oprustet på den front.

Men meget imponerende - specielt i betragtning af, at det jo ikke ligefrem er det eneste website for gravide kvinder.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har nu mere spændende og kreative planer end bare en masse irreterende bannere :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Stor Yes herfra, godt gået!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)