Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretning i USA tilladelse?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet min egen dropshipping hjemmeside. Hjemmesiden er http://gizzytech-electronics.com/
Det foregår på den måde at købere placerer en ordre og så dropshipper dem jeg samarbejder med produktet til en adresse i enten USA eller Canada.

Er der nogen der ved om det kræver nogen form for tilladelse, og hvor skal jeg skrive indkomsten fra denne side på selvangivelsen? Er det bare under skattepligtig B indkomst? Og hvad med moms?

Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte at spørge om jeg skal være registreret nogen steder. Skal jeg registrere et firma og betale dansk moms?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

I princippet er du først registreringspligtig får en dansk virksomhed når den har omsat for et beløb svarende til 50.000 DKK inden for 12 måneder.

Hvordan du skal registreres afhænger af hvor dir firma har adresse (fremgår ikke af hjemmesiden!!!) og hvad er aftalen med Secure2u. Går betalingerne til dig eller går de direkte til secure2u?

Klovn

Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Betaling sker gennem secure2u og betalingerne går direkte til shopster (shopster.com). Shopster sørger for at sende produkterne og jeg tjener lidt penge på hvert salg Jeg kan enten få en check hver måned eller blive betalt gennem paypal.com.. Hvis jeg kommer til at tjene over 50.000 kroner og jeg har adresse i Danmark skal jeg så betale dansk moms eller hvordan fungerer det?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis navn står på fakturaen? dit eller shopster.com?

Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mit navn. Gizzytech-electronics.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

med adresse i danmark?

Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den eneste adresse jeg har er i Danmark.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

USA er et 3. land så der er ingen moms. FOr nemheds skyld vil det eneste være at selvangive det overskud /indtjening du får.

Klovn

Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det under skattepligtig b indkomst? Jeg har aldrig udfyldt en selvangivelse før?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)