Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har en webshop som sælger kvalitetslegetøj og vil gerne have afviklet vores shop på en hurtig og diskret måde.

Men jeg ved simpelthen ikke hvordan vi lige bære os ad, vi ønsker ikke at alle og enhver skal vide at den er til salg så kunne vi ligeså godt skrive det på hjemmesiden. Vi ønsker ikke at vores leverandører, kunder eller konkurrenter skal vide det på nuværende tidspunkt da det måske kan betyde at vi ikke får en så god jul.

 

Vi har den til salg her men alle vil bare have at vi skal skrive alt om vores omsætning, webadressen osv og det har vi ikke rigtig lyst til. Altså webadressen må de gerne få men jeg har svært ved at skulle skrive alt om vores tal over en mail, jeg har ingen idé hvem der sidder på den anden side. Jeg forslår at vi gerne vil komme til dem med alle vores papirer osv  som de kan se, men så bakker folk straks. Det siger mig at de egentlig ikke er interesseret men kun nysgerrige.

 

Mit spørgsmål er hvordan finder man dem der oprigtig gerne vil starte en webshop skal man sætte en annonce i Jyllandsposten eller hvordan finder man de personer.

 

Jeg håber meget at der er en der kan hjælpe med vores lille problem og som selv har stået i samme situation. Vi er ikke så interesseret i at sætte en annonce i den blå avis eller lignede.

 

På forhånd tak

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du vil sælge din shop er du nødt til at give oplysninger til interesserede købere.

Der er ingen der gider bruge tid på møder, før de har mulighed for at vurdere shoppen, herunder omsætning, bruttoavance, besøgstal m.v.

Hvis det er dit julesalg du er nervøs for, så vent med at sætte shoppen til salg til efter nytår.

Men altså: uden info, ingen salg.

Mvh.

ditbrugtmarked

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)