Jeg har fornyligt opstartet et natklub / club event koncept. Og vi vil hovedsageligt, beskæftige os med at lave nogle fede og flotte club events, rundt omkring på landets natklubber... Vi får procenter af éntre indtægten..
Jeg vil høre hvad vi skal sikre os, og hvad vi skal have styr på inden vores første event d.22 dec. Håber der er noge som kan hjælpe os..
at i ikke bliver snydt, at hvor mange der betaler éntre. Der skal simplenhen en form for kontrol. Har set/hørt ofte at der bliver snydt for vildt med den slags
Præcis, dette er vi helt obs på.. Vi har selv gaderobe piger.. Så det bliver svært at snyde os.. Vi kan har også en der står og holder øje med hvor mange der kommer ind. ;)
Måske en overvejelse at tage med er hvordan i promovere jer? Får i tilskud til det fra de natklubber som eventet skal holdes på eller er det simpelthen fra egen pung ?
Jamen det er simpelthen fra egen lomme.. (desværre), det er også derfor vi ikke vil have omkostninger på 40.000kr. når vi starter op. For dette er jo sådanset et sats. Jamen i forhold til promovering, så smider vi plakater op på de nærmeste hg/gym m.m. i nærheden. Samt har vi promotere. Og selvfølgelig smider vi eventet op på hjemmeside, natklubbens hjemmeside. samt (dkbn)..
Nu kom jeg lige til at sidde og tænke over jeres koncept, og står i til ansvar hvis der er noget der går galt ved eventet? Bliver i krediteret for eventuelle ødelagte ting. Måske vil natklubben komme rendende bagefter og sige at det er jeres nye tilkommende gæster der har gjort det (måske pga forkert promovering), og i er erstatnings ansvarlig.
Det kan godt være det lyder lidt tåbeligt, men man kan ligeså godt tænke på alt når man tager et sats :)
Jamen det har du ret i det gælder lige om at vende alt..
ehm, jamen vi står enlig bare for ( Event, Djs og gæster. ) dørmænd, bartendere osv er deres egne.. så det eneste vi medbringer er gaderobe piger, djs, og et fedt event. Samt gæster.
Så jeg skal måske skrive i den kontrakt vi skal have lavet at vi ikke kan stilles til ansvar for noget som bliver ødelagt osv..
Jeg tror bare det er vigtigt at få lagt nogle klare rammer omkring det hele. Nu medbringer i selv DJ, det vil sige at hvis han (ved uheld selvfølgelig) ødelægger mixer pulten eller andet udstyr vil det få nogle omkostninger for jer.
Det bare sådan generelt alt der lige skal styr på, så jeres indtjening er den største. Hvad med hensyn til alkohol politik med jeres gardarobe piger og dørmænd, der frafalder jo et lille ansvar hvis man er påvirket. Det vil natklubben sandsynligvis og slå ned på "hvis" der går noget galt. Jeg håber jeg har bidraget med nogle relevante ting angående jeres koncept :)
Jamen det har du fuldstændig ret i.. Dog medbringer vi selv mixer m.m. Alle de ting sørger vi selv for. Jeps. Dørmænd kan vi dog ikke stilles til ansvar for, da de er ansat på discotekerne. Vi kommer kun med kunsterne.
Men du kan lige tro, at du har hjulpet og sat nogle tanker i gang.. med hvad der kan komme til at ske osv. hvis små ting går galt..