Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du forstand på hjemmeside; Design af Logo, mm?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står overfor nok at skulle gå selvstændig i familien.

Så regner jeg med at vi skal have en hjemmeside til det.

Spørgsmålet er bare; Hvor meget af det kan vi gøre selv?
Altså af følgende:

  • Design af et muligt logo.
  • Opsætning af Hjemmeside (Altså indhold og billeder)

Altså hvor meget kan vi selv lave?
Eller hvor meget kan det komme til at koste?

 

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spørgsmål.

Det kommer jo helt an på hvor meget knowhow du har. Men man kan komme utrolig langt med CMS, som f.eks. Drupal, Wordpress og Joomla.

Ang. logoer, så findes der mange sider hvor du gratis, kan lave logoer, men så er kvaliteten osse derefter. Hvis du derimod køber et custom made logo, så får du ét der er unikt.

Hvad skal jeres side indholde, snakker vi om en webshop, et community eller hvad?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I i forvejen har kendskab til webudvikling, så synes jeg at I selv skal klare det. Men ellers kan det være en stor mundfuld at gå i gang med selv. Så kan I jo købe en hjemmeside med et CMS (administrationssystem), så I bare selv kan redigere i indholdet på siden og lade andre klare design-arbejdet for jer.

Ang. logo, så er der mange grafikere, som gerne vil klare den opgave for jer. En god ide kan også være at holde en konkurrence i design af jeres nye logo. Det kan I gøre på http://www.astada.com/ og det koster ca. 1.000 kr. at afholde en konkurrence. Men så får I også mange ideer. Jeg har selv benyttet det, og det fungerer ret godt.

Mvh Morten.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rune: Har ingen forstand på hjemmeside brug eller oprettelse af hjemmeside, godt nok ved jeg da en rimelig del omkring computere, men ikke hjemmesider. Det er en "info" side omkring firmaet.

Morten: Dejligt du forklarede hvad CMS betød Big Smile Men tror ikke at vi skal opdatere så ofte. Men kan vi også selv lave indholdet med det CMS?

Logo'et ville jeg se om vi kunne lave selv, for der skal nok ikke være så store udgifter på sådan en lille ting.

 

På forhånd tak.

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer selvfølgelig også meget an på dine/jeres krav til design. Mange kan komme langt med et CMS system - med en template (skabelon - som man køber eller finder på nettet og bruger som sit design). Ved denne metode får man naturligvis ikke et 100% unikt design. Hvis du er på udkig efter et 100% unikt design, så slipper man nok ikke for at slippe kr. 5-10.000!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther.dk:

Rune: Har ingen forstand på hjemmeside brug eller oprettelse af hjemmeside, godt nok ved jeg da en rimelig del omkring computere, men ikke hjemmesider.

Det er osse svært at lave en hjemmeside ud af en computer. Smile

 

Winther.dk:

Morten: Dejligt du forklarede hvad CMS betød Big Smile

Så er det nu at jeg skal reklamere lidt for Aminos Wiki, der giver forklaringer på, for nogen uforståelige betydninger. F.eks. kan du her se forklaringen på CMS.

Mvh. Rune.

 

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt hjælpe dig og din familie med en hjemmeside.

 

Send eventuelt en pb med din msn-adresse, så finder vi ud af noget :)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er mange muligheder, både for logo og hjemmeside. Der er nemme programmer, auktionssider og en masse andre måder at få disse billigt på. Jeg vil dog foreslå en professionel, komplet løsning.

Du skal være velkommen til at kontakte os - Vi kan lave et uforpligtende tilbud, og laver ligeledes et gratis udkast til webdesign.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hjemmesiden kommer max til at koste 2500kr x moms i brugervenligt cms Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther.dk:

Morten: Dejligt du forklarede hvad CMS betød Big Smile Men tror ikke at vi skal opdatere så ofte. Men kan vi også selv lave indholdet med det CMS?

 

Ja, det kan du da. Du kan evt. afprøve en demo-version af CMS'et her.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)