Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dødtræt af TDC

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har TDC igen været ramt af bredbånds nedbrud, hvilket betyder at vi ikke har kunne sende og modtage emails siden fredag eftermiddag - ganske uholdbart når man har webshops! Også ligenu går forbindelsen op og ned, så håber jeg får færdiggjort denne mail ! Man bliver helt desperat tilsidst!

Synes generelt at serviceniveauet hos TDC er under al kritik, enten venter man 1/2 time i røret på personlig betjening, ellers stiller de een videre i systemet, hvor man så ryger ud og må ringe op igen, eller de kan ikke hjælpe een men siger, vi vil blive ringet op iløbet af en time....but guess what, ingen ringer ! Vi betaler dem en formue hver kvartal for en lousy service. Hvem kan I anbefale, som er et stabilt og serviceminded teleoperatør, som man kan skifte over til omgående og komme på nettet omgående,  og samtidig beholde telefon/mobilnumre, emailadresser osv ? Der må da være et alternativ, man kan ikke være stavnsbundet til TDC, fordi man vil beholde sine firmanumre og mailadresser, vel ??

KH Pernille  

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det en erhvervsforbindelse med serviceaftale?

Jeg har altid haft problemerne løst indenfor et par timer når jeg har fejlmeldt mit udstyr hos TDC (Erhverv). En søndag hvor transformeren til vores ADSL-modem var gået ringede jeg og fejlmeldte den, og de ville sende en tekniker ud så han var der tre timer efter. Det mente jeg nu ikke var nødvendigt, så jeg aftalte han ville komme mandag morgen kl. 8.00. Kl. 8.00 står han der så og kl. 8.03 er problemet løst. Der blev jeg godt nok lidt imponeret over service-niveauet, da jeg havde forventet han ville komme lallende langt oppe af formiddagen og vi skulle sidde og pille os i navlen i stedet for at få arbejde :)

Det er godt nok fin service.

Vh.
Christian
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille.

Jeg giver dig helt ret, TDC er ikke et serviceminded firma.

Jeg var selv ramt af nedbruddet i ca. 6 timer, men heldigvis var mine sites ikke ramt da de er hostet et andet sted.

Jeg har bedt TDC om at kreditere min regning med prisen på 1 dag, da jeg ikke vil betale for tid jeg ikke har fået.

Hermed en opfordring til andre om at gøre det samme.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ens linje er "livsnødvendig" for en, så kan man jo betale de ca. 100 kroner ekstra pr måned og få linjeservice med 1 times responstid, 3 timers onsite og 10 timers maksimal udbedringstid.

Det jeg har blandt andet valgt, da jeg vil være træt af at skulle undvære min primære internetforbindelse på kotoret i længere tid.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må også sige, at hvis man vælger TDC's erhvervsservice - der netop er lavet for sådan nogle som os der bare ikke kan undvære internetforbindelsen, så er det faktisk en ret god service man får. Jeg har aldrig ventet mere end nogle få minutter i telefonen når der er problemer, og det er altid en kompetent person man får fat i som faktisk retter problemerne så hurtigt han kan.

Men vælger man et forbrugerprodukt, så er der altså ikke den samme service. Prisen er så også en del lavere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, denne mulighed har jeg så ikke hørt om før, men vi har en serviceaftale, og den har også fungeret fint i enkelte tilfælde, men når det er nedbrud på landsdækkende servere som i denne weekend, kan man ikke bruge serviceaftalen til noget. Men jeg vil da forhøre om muligheden med linieservice.

Mvh Pernille

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Vi har også TDCs erhvervsservice, og synes det er flot, at du ikke har oplevet de lange ventetider, som jeg har. Jeg har desværre oplevet så mange ukyndige medarbejdere at det er til at græde over, de har givet modstridende svar og jeg har følt, at de egentlig har været ligeglade med, om vi havde problemer med deres servere eller ej, og dermed mistet omsætning.

KH Pernille 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det vil jeg da også forsøge :-)  Hos os har nedbruddet varet ca 40 timer! Uholdbart! 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du din hjemmeside/webhotel liggende hos TDC?

Ellers kan du sandsynligvis også sende dine udgående mails via din hostingudbyder - Det kan vore kunder ihvertfald, så de ikke er afhængige af at deres egen internetudbyders SMTP server fungerer.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi har webshops hos forskellige hosts, men alle email adresser hos TDC, men vi har slet ikke kunne logge på nettet, se indkomne mails eller svare på kundespørgsmål, det er rigtigt øv !  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)