Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges i nordsjælland

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Helsingør / Roskilde
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger en revisor der ikke kun skal bogføre og lign. men også kunne yde god og kreativ rådgivning.
Jeg sætter pris på at du selv kommer med de gode råd og vejledning, og derfor af samme grund kender til min branche.  

Om mig selv og mit firma kan jeg oplyse følgende:
Jeg driver en entreprenør virksomhed (aps) der hovedsageligt beskæftiger sig inden for tømrer / maler / murer fagene.
Jeg har ikke nogle faste ansatte, men lejer folk ind efter behov.
Jeg beskæftiger mig også en hel del med ejendoms renovering, køb/salg og udlejning.
Jeg har lige nu adresse nær Roskilde, men flytter snart til Helsingør, så du skal have kontor i Nordsjælland.
Du skal kunne stå for  regnskabet / rådgivningen både på privat og firma siden.

Hvis du mener du kunne være den rigtige til opgaven, så kontakt mig endelig.
På fårhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du skal være velkommen.

Vi har base i Slagelse og mødefaciliteter/samarbejdspartner i Kbh.

Du kan læse mere om os på vort site.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har kontor i Tåstrup og kunne også godt tænke mig at hjælpe dig.

Jeg har en samarbejdspartner der også bor i Tåstrup som gerne vil tage sig af dig hvad rådgivning og revision angår - og regnskab/bogføring kan jeg udfærdige til en fordelagtig pris.

Du kan læse mere på min hjemmeside.

VH Jørgen Olsen

Fra Helsingør / Roskilde
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Tak for tilbudet, men jeg tror slagelse ligger en tand for langt væk for mig. Kan godt li at ha min revisor inden for rimelig rækkevidde. 
 

Men ellers tak

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du velkommen til at ringe mandag vi har kontor i Helsnge.

Med venlig hilsen

 

Lars

www.accp.dk

 

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra Helsingør / Roskilde
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Jeg synes dine priser virker tiltalende..

Jeg ved ikke om jeg kan holde min omsætning under grænsen for hvornår man skal ha en autoriseret revisor, er du det? og hvad er det beløbsgrænsen ligger på?

Og har du eller din samarbejdspartner erfaring inden for min branche?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toolbox.

Jeg selv har et par håndværkere (murere og vvsere) i min kundekreds og de er glade for den rådgivning jeg kan tilbyde.

Jeg er hverken registreret eller autoriseret revisor. Jeg er faktisk nærmere bogholder end revisor - revisor er en titel jeg har følt mig nødsaget til og bruge for at skabe opmærksomhed om min forretning.

Den primære grund til at jeg nævner min partner er fordi han er registreret revisor. Han er noget dyrere end jeg (men ligger ikke i den dyre ende af registrerede revisorer). Det kan derfor være en fordel for dig at bruge mig så meget som muligt og så kan jeg sende dig videre når jeg selv kommer til kort hvad rådgivning angår eller der skal laves en revisorpåtegning på dit årsregnskab.

 

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Fra Helsingør / Roskilde
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Ja det kan jeg godt forstå du gør, synes faktisk også det lyder meget tiltalende
Men jeg leder også efter en der kan gå ind og rådgive mig en del, både på alle de skattemæsige aspekter, men også en hel del vedr. ejendoms handel, udlejning af disse osv. og alle de skattemæssige forhold i det...
Derfor ligger jeg utrolig meget vægt på netop det, i mit valg af reviser/bogholder..

Hvordan er din erfaring mht. til det?

Eller kender du nogle der er skarpe på det område?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Toolbox:

Hej Jørgen,

Ja det kan jeg godt forstå du gør, synes faktisk også det lyder meget tiltalende
Men jeg leder også efter en der kan gå ind og rådgive mig en del, både på alle de skattemæsige aspekter, men også en hel del vedr. ejendoms handel, udlejning af disse osv. og alle de skattemæssige forhold i det...
Derfor ligger jeg utrolig meget vægt på netop det, i mit valg af reviser/bogholder..

Hvordan er din erfaring mht. til det?

Eller kender du nogle der er skarpe på det område?

Hej Toolbox.

Jeg har et par kunder med udlejningsejendomme - jeg vil ikke kalde mig ekspert på området, men jeg er heller ikke helt grøn.

Ønsker du face to face real-time rådgivning kan jeg ikke garantere at have paratviden nok til at tilfredsstille dig. Men så kan jeg jo bare sende dig videre til min partner. Vi bogfører i samme system og han kan hurtigt ajourføre sig med din virksomheds situation på baggrund af min bogføring.

Fylder det almene regnskabsarbejde meget lidt i forhold til den mængde rådgivning du ønsker at købe har du dog ingen fordele hos mig. I så fald vil jeg bare anbefale dig at åbne telefonbogen og finde den første og bedste i dit område.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Toolbox..normalt betyder afstanden mindre....og jeg er i København mindst hver 14. dag.

Personlige møder face to face kan således sagtens arrangeres.

Desuden er mail og telefon  jo nogle glimrende kommunikationsredskaber. 

Vi har mange Aps`er mv., også inden for de områder du efterspørger som vi rådgiver skattemæssigt.

Men valget er selvfølgelig dit, og foretrækker du en revisor i dit nærområde, er det da fint nok..

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)