Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software, styring af indkøb + alm. bogholderi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mangler forslag til hvilken software jeg skal bruge til min webshop og almindelige "køb og salg" forretning (via kundebesøg og pr email)

Det skal kunne følgende :

·       Økonomi styring (alm. bogholderi)

·       Tilbud-ordre-faktura

·       Liste over bestilte varer (vigtigt. Jeg skal nemt kunne få overblik over mine bestilte varer + status, er de bestilt/ankommet/afsendt)

·       Liste over varer der skal bestilles

·       Muligt at delsende bestilte ordre (vigtigt. Det skal være muligt nemt at "dele" en ordre op, hvis der skal del leveres pga varer i backorder)

·       16000 varenumre. Der skal være mulighed for mange varer

Forslag ??

Tak for hjælpen :)

 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også et online bogholderi program der hedder Saldi. Det er knap så dyrt som C5. www.saldi.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder umiddelbart som en C5 med diverse tilretninger - er du sikker på at du har brug alle de funktioner?

Som jeg umiddelbart kan vurdere bliver prisen temmelig høj inden du har det hele på plads, uanset valg af system. Ret mig endelig, hvis I mener jeg tager fejl.

Admind Office (som jeg er forhandler af Wink) dækker de fleste af dine krav til funktionalitet for 395,- opm måneden. Og der kommer altså ike merudgifter på efterhånden som database vokser med bilag, varenumre eller kunder.

Muligheden for at delsende en ordre er jeg lidt usikker på - kan du forklare det lidt mere beskrivende?

Med de ting du her beskriver, kan jeg se en stor fordel ved at du med Admind Office kan gøre brug af scanner og stregkoder til lagerstyring. Vi har også kunder, der bruger en dataterminal når lageret er lidt længere væk fra den nærmeste pc.

Import/eksport fra ScanNet kender jeg ikke til. Hvilket format får du ud ved eksport af ordre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)