Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google har smidt mine reklamer af.... ved ikke hvorfor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 17
Fra  Kysseguiden Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg har et website med slanke-mad opskrifter- www.slanke-opskrift.dk. Det har kørt med google adsense reklamer i knap 2 år, og har en pæn omsætning. For en måneds tid siden fik jeg en mail fra google om at sitet overtrådte deres regler. Jeg kiggede deres regler igennem igen, og kunne ikke finde frem til hvad jeg gjorde galt. Jeg mailede google i håb om at få et svar/hint om hvad der var galt, men fik ikke noget svar. Og inden for 48 timer, fjernede de reklamerne fra sitet...

Er der nogen kloge herinde, som kan hjælpe mig med hvad der er galt med mit site, siden google ikke vil have reklamer dér... Og kan i anbefale andre lignende google adsense?

Mange hilsner

Camilla
www.slanke-opskrift.dk

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige præcist, men jeg vil tro de har tolket din side for at gå ind under den her regel om, hvad der ikke må være:

Excessive, repetitive, or irrelevant keywords in the content or code of web pages

Selvom det ikke er korrekt, har de nok vurderet det ved et hurtigt skøn, og fordi de ikke forstår dansk dem der vurderer det(?)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til, at hele dit site er ude af Googles indeks. Det kan skyldes, at du har et skjult link i bunden af alle dine sider. Når du har det, kan det være forklaringen på både din exit fra AdSense og din exit fra Googles indeks.

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)