Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan gør vi lige???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et ægtepar som ønsker at starte ud med en salgsvogn, med forskellige ting i, altså madvare.

take away....

 

hvor skaffer vi lige kunderne henne?

har brugt hele dagen på at ringe til en masse kommuner for at søge om stadeplads på torvedage og lign.

vi tænkte lidt på også at kunne levere til firmaer, skole osv.

men hvordan gør vi lige, så vi har noget at lave alle ugens hverdage, og så det også er økonomi i det for 2 mand.?

 

håber på gode svar

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I også vil levere til firmaer og skoler, hvilket jeg synes er en fornuftig idé da det vil skabe større grundlag for omsætning, så synes jeg I skal lave en hjemmeside med en lille præsentation af jer og hvad I kan tilbyde og nogle priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har I prøvet at kontakte Start & Vækst i den Region I tilhører?? Hvis ikke, kan I som start måske gå ind og kikke lidt her: www.startogvaekst.dk

Pøj pøj med jeres projektBig Smile

Kærlig hilsen

Sanne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har I prøvet at kontakte Start & Vækst i den Region I tilhører?? Hvis ikke, kan I som start måske gå ind og kikke lidt her: www.startogvaekst.dk

Pøj pøj med jeres projektBig Smile

Kærlig hilsen

Sanne

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Takeaway

Allerførst ville jeg få lavet noget konkret materiale på det, som kunderne kan forholde sig til.

Dvs. som det første en simpel, hurtig men professionel hjemmeside, og tilhørende flyers eller visitkort, som kan efterlades hos potentielle kunder når I har talt med dem i forbindelse med faste aftaler, levering af mad mv.

Se f.eks. på vores Sydkom WebBASIS hjemmesideløsning, hvor I til en attraktiv pris hurtigt og nemt kan komme på nettet med et system I selv kan vedligeholde og opdatere.


Det næste der falder mig ind, er fødevarestyrelsens lovpligtige kurser, certifikater, tilladelser og r*** mig et bestemt sted. Har I styr på alle de krav og papirer? Ellers, se at få det, for de skal nok vise sig.


Et andet sted hvor I kan hente en fast skare af madgæster, er på større byggepladser og byggeprojekter, hvor en masse blandede håndværkere fra forskellige virksomheder er repræsenteret. Her kan I eventuelt indgå en aftale direkte med bygherre, eller blot markedsføre et frokosttilbud selv ude på pladserne i Jeres områder.

Held og lykke med projektet :)

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)