Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stil med et smil - er det ok ???

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen

 

Hvor er jeg glad for at jeg har fundet Amino. Det var lige sådan et forum, som jeg ledte efter . Jeg har været igang med min webshop i nu 3 mdr. og jeg har ikke fortrudt at jeg startede op... Jeg sælger baby og børnetøj samt gaver og tilbehør til børn og deres mødre (undskylder til mændende, men det er MOR, som handler til ungerne i 99,9% af alle familier). Det er sørme en svær branche (ingen beklagelse), men der er mange, som mig og min butik..

 

Derfor ville jeg da blive kisteglad, hvis I ville komme med kommentarer til min shop... Det er jo altid svært at se skoven for bare træer, når man har siddet og arbejdet med den i længere tid.. Jeg ved godt at den er "tøset" i farverne, men det er nu helt bevidst, for den skal henvende sig til kvinder til forholdsvis små børn, -men om det er den rigtige strategi ved jeg ikke helt endnu, da den jo ikke er så gammel.

 

Jeg har en million spørgsmål og en masse kommentarer til diverse indlæg, så I skal nok høre mere fra mig. Og jeg håber at I vil tage pænt imod jeres nye elev

 

 

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Det billede med en finger og en babyhånd får mig til at tænke på mange andre ting end børnatøj. Ja undskyld mig.

 

Jeg tror ikke på at udseende af en webshop gør nogen forskel. Det hele ligger i branding og kundetilfredshed.

 

/Henrik

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg synes det er en pæn side og ja, den henvender sig meget til kvinder, men hvis det er målgruppen, så er det også fint!

Jeg synes at du burde fremhæve at der er gratis levering, hvis man tilmelder sig dit nyhedsbrev!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/1/2006 1:15:00 PM Forfatter: Henrik Meyer
Det billede med en finger og en babyhånd får mig til at tænke på mange andre ting end børnatøj. Ja undskyld mig.


Jeg tror ikke på at udseende af en webshop gør nogen forskel. Det hele ligger i branding og kundetilfredshed.


/Henrik


 

Mener du seriøst at udseendet på en webshop ikke har nogen indflydelse på salget?

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Majbrit og velkommen til :)

Henrik - Jeg kunne ikke være mere uenig. Udseendet på en webshop er altafgørende for om en ny besøgende bliver til en kunde. Fanger siden ikke indenfor få sekunder, ryger vedkommende videre til næste shop.

Udseende er altafgørende i de første sekunder, for nye besøgende der ikke kender shoppen...

Majbrit, billedet af fingeren synes jeg er rigtig fin. Den giver en særlig stemning på siden, fremfor hvis du blot havde sat et billede på af et stykke tøj...

Men det tog mig lidt tid af finde du af hvad du egentlig sælger, udelukkende ved at kigge på siden... Så du skal gøre mere opmærksom på at det er tøj du sælger...





 





Svarer senere når jeg har kigget siden igennem...





Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej jeg mener ikke at designet er alt afgørende. Det har self. noget at sige, men ikke alt.

Nu ved jeg ikke hvor mange herinde der kender www.chippen.dk men før de fik den nyere hjemmeside lignede det virkeligt lort, og alligevel solgte han heelt vildt meget. Det handler bare om at komme ud til den rigtige kundeskare og have de rigtige produkter til den rigtige pris.

 

/Henrik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Der bliver vi så ikke enige.

Besøger jeg en webshop som jeg ikke kan lide i udseende, eller hvor jeg ikke kan finde tingene, hvor farven skærer i øjnene osv., så går jeg videre = en tabt kunde for ejeren.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/1/2006 1:30:17 PM Forfatter: Henrik Meyer
Nej jeg mener ikke at designet er alt afgørende. Det har self. noget at sige, men ikke alt.

Nu ved jeg ikke hvor mange herinde der kender www.chippen.dk men før de fik den nyere hjemmeside lignede det virkeligt lort, og alligevel solgte han heelt vildt meget. Det handler bare om at komme ud til den rigtige kundeskare og have de rigtige produkter til den rigtige pris.


/Henrik



Den må du længere ud på landet med. Designe/brugervenlighed er en meget, meget afgørende faktor for succes på nettet.
Som et enkelt eksempel kan jeg nævne, at vi efter at have tilføjet et Microsoft logo på vores dowloadside, forøgede konverteringen med mere end 40 %.
Så design betyder rigtig, rigtig meget.
 

Dbh Martin

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, altså nu bor jeg ude på landet, men jeg tror klippefast på at design og brugervenlighed er ALTafgørende for succes og måske kunne det gå med et dårligt/ringe design "i gamle dage", da netsalg ikke var så udbredt, men den holder altså ikke længere.. Hvorfor mon de har ændret deres side, som du jo skriver at de har gjort  (kunne det være en øget konkurrence på design???). Nå, men den med fingeren, havde jeg altså slet ikke set på "den måde".. Det må være en mandeting  Jeg tror at for en mor signalere det nærhed og ømhed med sit barn, -men nu skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig til dommer over det og ej heller forsvare mig  Jeg skal blot læne mig tilbage og tage al jeres kritik til mig, så kan jeg jo sortere bagefter.. Måske skal I holde øje med shoppen, for jeg har en lille hilsen til alle fædre i anledning af Farsdag.

 

Så tak for input so far.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og velkommen til Amino

 

Jeg er også ejer af en webshop med slag af børnetøj. Din side er virkelig flot og du har nogle fede produkter, som jeg som mor godt kunne finde på at købe. Dit design er (som du selv nævner) meget piget, men hold op hvor er det flot.

Held og lykke fremover

 

Hilsen

Stine

BabyBlue.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)