Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overføre søgning fra Google til intern søgning gennem AdWords?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Er der nogle af jer som har erfaring med at opsamle søgestrengen fra f.eks. Google og medtage denne til at danne en landingpage?

Ex. Jeg søger på "Nike Løbesko", der vises en AdWords annonce og jeg klikker. Nu tages jeg til en landing page, som er genereret via sitets egen søgemaskine, som viser de mest relevante resultater inkl. diverse krydssalg.

Er det muligt, og i så fald, hvem kan lave det?

Jeg er sikker på at konverteringsraten vil blive større, hvis hver side er customized, men det er et enormt arbejde når man kommer over 8000 varenumre.

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om AdWords stripper referer information, hvis ikke kan du se på hvor brugeren kommer fra.

Hvis det ikke er muligt kan du jo lave en AdWords annonce for hvert enkelt søgeord og lede dem hen til hver sin søgeside på din webshop.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Her er en artikel der kan hjælpe dig med at overføre keywords m.m. til url'en til dit site:

http://www.bgtheory.com/blog/using-adwords-dynamic-parameters-in-links/

I Deducta har vi lavet en en hel del af denne type landingpages, og med gode erfaringer. Men meget konkret er det et spørgsmål om at tage en parameter ud af query strengen , og så bygge siden op ud fra dette indhold.

Mvh Jesper Jørgensen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)