Hej Aminoer, Det er sådan at jeg kan få en rigtig billig lokale på ca 50kvm. Jeg vil kun overtage den hvis jeg kan finde en rigtig god ide til hvad jeg kan sælge i lokalet. Lokalet er godkendt til kold mad og kaffe osv. Men der er rigtig mange madsteder meget tæt på. Så jeg vil helst ikke sælge mad i det, medmindre det er noget helt spcielt. Lokalet har kørt som kun is og er rigtig god om sommeren, men om vinteren kører den mindre godt. Butikslokalet ligger meget cenralt på vesterbrogade i KBH, hvor der dagligt er masser af mennesker og liv på gaden. I må meget gerne komme med alle slags forslag på, hvad jeg kan sælge i lokalet. Min egen ide er at jeg kan åbne den som en slikbutik, hvor jeg fokuserer på is om sommeren, og slik om vinteren. Er der god avance på slik? Tror i at det kan sælges med god omsætning? Der er ingen slikbutikker i nærheden, dog en kiosk. Disse brancher er helt udlukket, da der er for hård konkurrece: Sandwich, pizza, fransk mad, tyrkisk mad, indisk mad, thai, kinesisk, bageri, frisør, kiosk, sko, café, grønthandler, kebab. Min egen ide er at jeg kan åbne den som en slikbutik, hvor jeg fokusere på is om sommeren, og mest slik om vinteren. Er der god avance på slik? Tror i at det kan sælges med god omsætning? Der er ingen slikbutikker i nærheden, dog en kiosk. I må meget gerne tage højden for finanskrisen :) Håber på lidt hjælp tak :) |
Hvad med en Juicebar? Det synes jeg virkelig der er behøv for i dk. En juice og smoothie bar. Fokuser på vitaminer, frugter, helse, de sunde - friskt og frækt. Vesterbro er også lige stedet til den slags :-)
Mvh
Lars Ettrup
UrbanEmbassy