Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af koncept

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har gennem det sidste års tid knoklet på et koncept til en ny søgemaskinenettet. Det handler om at markedsføre virksomheder på det grønne område, hvilket vil sige solcelleanlæg,nye produkter der kan spare vand og den vej igennem penge og co2 udslip osv. Ud af den årlige omsætning vil der så tages X antal procenter til evt. forskning inden for nytænkning af bæredygtig energi og evt. også gives økonomisk støtte til lande i nød pga naturkatastrofer.

jeg holder lidt igen med detaljerne da jeg kun er ude efter en overordnet mening om hvorvidt ideen vil blive imødekommet. hvis i ønsker flere detaljer skriv endelig så må jeg se hvor meget jeg kan afsløre uden at give det helt ud :) ..

ønsker alt kritik. Der arbejdes ud fra det positive og det negative for at skabe det perfekte produkt i sidste ende!

 

Mvh Emil

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Jeg var til Cleantech møde i København for ca. 3 uger siden og fik at vide,
at der meget snart bliver pumpet tonsvis af energi/penge ind i denne hjemmeside i forbindelse med klima-topmødet her i 2009:

http://energymap.dk

Så det vil jeg da anbefale dig at tage med i betragtning.

Venlig hilsen,

Christian

 

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Christian.

 

ja det må man sige... de har været hurtige... men igen.. det viser jo så at der er interesse for området. nu er det så bare om jeg kan gøre det stærkere :)

 

Mvh Emil

Fra Århus
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har været inde på noget af det samme, men det er desværre ikke så nemt at donere X procent af omsætningen væk. Enten skal du lave en fond hvilket kræver minimum 300.000kr hvis jeg husker korrekt, eller også kan du kun donerer til organisationer der er godkendt af staten.

Rigtig ærgeligt da det satte en stopper for min ide. Håber du kommer videre med din.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Jeg synes at en hjemmeside, som samler info om fordele og ulemper ved forskellige opvarmningstyper samt en prissammenligning er interessant. Så kan man altid bygge flere ting på om miljø, Co2, isolering, osv.

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for feedbacken. jeg arbejder ud fra jeres inputs :) tak igen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)