Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejere & udlejere - hvor finder jeg jer?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med tilrettelæggelse af min markedsføring søger jeg gode råd fra lejere og udlejere:

Hvor vil min anoncering være bedst placeret?

Er der fx. nogle fagblade, internetsider m.m. som du læser med jævne mellemrum? 

Jeg sætter stor pris på jeres feed back og ser frem til, at læse jeres råd!

Kirsten Dalum, Cand.jur.

Dalum Law Consulting s.m.b.a.

 

 

 

Dalum Law Consulting smba  - et stærkt fokus på erhvervslejeret

www.dalum-law.dk  

 

 

Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

lokalaviserne

Aminos lokalebørs

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten!

Hvis du snakker lejeretligt ang. klagesager (lejer mod udlejer) så tror jeg, at der kunne være stor annonceringsværdi i en reklame i fx CHILI-bladene, som udkommer 10 (?) gange om året, mener jeg det er.. det er et gratis blad, der bliver bragt på fx. handelsskole o.lign.
Med dette medie er det primært det unge segment du rammer.. Ellers kunne du jo fx tage fat i en annonce i de større, regionale aviser el.lign. Dernæst er der også den mulighed, at du rammer nogle fagblade, der er massere at tage af. Jeg tror at et godt eksempel ville være vognmændende (det være sig såvel busser, som lastbiler), som oftest lejer sig ind i større bygninger - og jeg ved også, at disse har et fagblad, hvis du nok sagtens kan købe en annonceplads..

Hvis det ikke var dette dit spørgsmål gik ud på, vil jeg undskylde, men det var sådan, jeg forstod det :-) ..

Håber det hjalp bare en smule

Dbh
Dennis.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten,

Hvad med LLO? Har de mon ikke et medlemsblad, som du kan avertere i eller på deres hjemmeside måske? Som tidligere svarer skrev, så ved vi ikke helt, hvad du søger, så det er blot mit bud.

Udlejere kan vel kontaktes direkte? Dem kender man jo og er oftest store, men det er måske privat udlejning af boliger, vi taler om? Eller er det erhverv?

Mvh

Flemming

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Hvad med LLO? Har de mon ikke et medlemsblad, som du kan avertere i eller på deres hjemmeside måske? Som tidligere svarer skrev, så ved vi ikke helt, hvad du søger, så det er blot mit bud.

Medlemmer af LLO kan få juridisk hjælp gennem LLO - Så det er nok ikke der man kan hente voldsomt mange penge som advokat.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Nej, det forestiller jeg mig heller ikke - men Kirsten søger gode råd fra lejere og udlejere? Jeg forstår ikke helt hensigten med annonceringen, men så længe at Kirsten gør, så er det jo fint.

Mvh

Flemming

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Tak for jeres input og mange gode ideer.

Min målgruppe er primært lejere af erhvervslokaler fx. butik og kontorlokaler samt udlejere af disse.

I forbindelse med tilrettelæggelse af annoncering, er det interessant for mig at vide, om der er særlige fagblade, internetsider eller aviser som min målgruppe læser og som relaterer sig til erhvervslejeområdet.

Læser I fx. Børsens Ejendomssektion? Andet?

Formålet med mit oprindelige indlæg er, at få et bedre beslutningsgrundlag vedr. annonceringens placering.

Jeg håber, at ovenstående har skabt klarhed.

Endnu engang tak!

Kirsten Dalum, Cand.jur.

Dalum Law Consulting smba     www-dalum-law.dk

 

 

 

 

Dalum Law Consulting smba  - et stærkt fokus på erhvervslejeret

www.dalum-law.dk  

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten

Det er en dårlig idé med annoncer i blade, aviser for den slags tiltag, du kan ikke måle effekten overhovedet! Så jeg synes du måske skal lave en aftale med nogle ejendomsmælgere/boligsider, som har interesse i erhvervslejemål ligeledes, så kan du evt lave nogle annoncer på deres sider, det har jo målgruppen allerede, og jeg er sikker på de godt vil samarbejde.

Så skal du egentlig bare sørge for at komme i toppen på google, for det vil de fleste søge, når de prøver danne et overblik over mulighederne.

Med annoncer i ovenstående, så kan du kun påvirke folk til fremtiden, og måske fange en MEGET lille antal, men du skal finde dem som HAR besluttet sig for at de skal være lejere, og det er jo netop på ovenstående muligheder.

Med hensyn til ledige erhvervslejemål, så er DBA.DK både GRATIS og effektivt....

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

For udlejere kan du tage I det koncervative blade og pengemagasiner: Disse har stort overblik på omkostninger,omkostninger og muligheder. Dermed vil deres læsestof ofte også falde indenfor disse felter. Blandt andet børsen ville være super.

Et sted hvor både Lejer og udlejer mødes: Virksomhedslokaler.dk, amino lokalebørs. Boligmesser, osv.

Et sted hvor du finder lejer, er afhængig af målgruppen af lejere. Du vil stort set kunne finde dem overalt, for det er personer som du og jeg samt alle....

Så der kan du sigte højt og lavt for at få succes på din markedsføring.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)