Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af site

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er på det sidste begyndt og interessere mig ret meget for søgemaskine optimering(seo), og jeg en side jeg godt vil have hørt op på Google.

Siden er http://www.vin-tips.dk/ det er en blog med wordpress.

Så vil jeg høre jer, hvordan jeg ville kunne optimere min side mere.

Hilsen christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress-blogs er rigtig nemme at optimere. Start med at aktivere permanente links. Det gøres under "Indstillinger" i administrationsmodulet.

Den bedste måde at komme højt i op i Google lister er ved at skrive noget godt indhold. Content is king. Brug rigtig formatering med overskrifter, fed og kursiv skrift samt citater. Det kan Google kan lide.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher,

Fint projekt du er kommet igang med Yes

Først og fremmest så har du du ikke brugt et eneste <h1> tag på dit website. - Du kunne måske starte med at lave dit websites overskrift "Vin-tips.dk - Tips og nyheder om vine i hele verden" om til et <h1> tag, pt. er der <p> rundt om.

Ellers vil jeg anbefale dig at læse denne guide om hvad du IKKE skal gøre: http://www.oza.dk/seo

Også vil lidt Linkbuilding bestem ikke skade - Find en liste med gode linkbuilding kataloger her: http://dotseo.org/link-building/

Dbh. Paw Hellegaard

 

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu du bruger en WordPress, ved jeg, at der findes et godt plugin til søgemaskineoptimering.

Mht. tekster direkte på siden osv., er der nok nogle andre der har mere forstand på det, der må byde ind :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle sammen tak for svarene, vil prøve at kigge på h1 taggene, linkbuilding, og det andet :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian er mine permanente links ikke gode nok ?

kan ikke få titel="" til at virke på mine h1 overskrifter, de er der i sourcen,  med ikke når man holder musen over.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Du skal skrive det således:

title="Vin-tips.dk" i stedet for titel="Vin-tips.dk".

Dbh.

Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ja, selvfølgelig tak for hjælpen. skal jeg ændre på mine permanente links ?

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

croelann:
Siden er http://www.vin-tips.dk/ det er en blog med wordpress.

Hej Christopher

WordPress er et rigtig godt valg, især fordi det er nemt at bruge i det daglige og SEO mæssigt er det muligt at pille i al koden. Men skal du have en WordPress-blog der er top-tunet rent SEO mæssigt, så skal du være omhyggelig med at fjerne mange af de dublicate content problemer som WordPress er "født" med:

Jeg har tidligere skrevet om disse problemer og hvordan du løser dem: WordPress har dårlig URL struktur

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)