Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du twitter?

Side 5 ud af 12 (115 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for alle jeres input, det er sjovt at læse om hvor forskelligt folk ser på og bruge Twitter.

Jeg må indrømme at jeg selv bliver mere og mere hocked på Twitter...

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg er også på Twitter:

http://twitter.com/MediaMouse_dk
- men som så mange andre, så er det lidt på "prøvetid".

Jeg har så valgt at splitte det op, på den måde at Twitter er mere orienteret omkring min arbejdsdag i MediaMouse.
Endvidere har jeg så en fan-side for MediaMouse på FaceBook som er meget koncentreret omkring MediaMouse som virksomhed.
Og så er der min personlige profil på FaceBook som netop er mere personlig. Derfor er det også de personer som jeg kender i forvejen som jeg har som "venner" i profilen.

Det syntes jeg faktisk giver en god balancegang. Når jeg får noget nyt legetøj (fjernstyret helikopter m.m.) så ryger det ind på min profil på FaceBook (når jeg vel og mærker husker det). Når det er tanker omkring mit arbejde, så er det Twitter det ryger ind på. Derfor er min Twitter mest aktiv i løbet dagen og så om aftenen hvis jeg sidder hjemme og arbejder lidt fra sofaen.

/Jesper 

Fra Randers
Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Brokerprint er der såmænd også. http://twitter.com/brokerprint

Vi har så valgt en strategi der implementerer både Twitter, Facebook og LinkedIn, samt naturligvis her på Amino. Det gør vi ud fra at det er forskellige ting man kan skrive på de forskellige forums, som Jesper også er inde på. Jeg er dog ikke itvivl om, at Twitter er kommet for at blive og et godt medie, så længe man får brugt det rigtigt...og der er jeg så ved at prøve at finde frem til den helt rigtige måde at gøre det på:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lavet en, og opsat et meget enkelt "design". Jeg vil dog gerne have lavet et andet, når tiden byder sig.

twitter.com/klausfejer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

har lavet en http://twitter.com med kan ikke rigtig se muligheder så jeg tvitter i ikke så meget Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ingen twitter profil endnu. Skal have lavet en, men har ikke så travlt med det. Tror ikke jeg vil bruge det så meget. Jeg ser mere potentiale i Facebook, som jeg tror kan skabe dialog med nogle af ens kunder, og måske hjælpe lidt på loyaliteten fra nogle.

Men der er jo også lidt seo værdi i det. Kunne det ikke også være en grund til at bruge twitter lidt, at få spredt nogle links?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen af alle jer med en Twitter profil har brug for en unik baggrund, vil jeg gerne byde ind.
Press2Press laver blandt andet Twitter baggrunde.

Vi kan lave et unikt design til dig! ;-)
Du kan kigge forbi nogle af vores referencer.

Vores side er ikke helt opdateret med den nyeste reference.
kig den her

Kig forbi vores hjemmeside og se hvad vi kan tilbyde :-)

Venlig Hilsen

Mathias Christoffersen

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:

Men der er jo også lidt seo værdi i det. Kunne det ikke også være en grund til at bruge twitter lidt, at få spredt nogle links?

Det er højst indirekte, hvis du skal have seo-værdi ud af Twitter. Alle Twitterlinks er nemlig nofollow, inkl. homepagelink på profilen.

Så potentielle seo-gevinster skal høstes ved at folk ser dine links på Twitter og derefter bruger dem udenfor Twitter-universet på sider, der ikke har nofollow.

(Evt. kan der ligge lidt værdi i nogle af de her mange Twitter-applikationer. Jeg har ikke specielt godt styr på dem. Nogle af dem kan måske godt bruge noget data fra Twitter og have links uden nofollow).

Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også på twitter og får da noget ud af det, når jeg netværker med andre iværksættere. Dog er det en kæmpe udfordring at få mine kunder på Twitter, de ved simpelthen ikke hvad det er.

En anden ting jeg er lidt (meget) ked af, er at efter jeg har fokus på FB og Twitter, er jeg MEGET lidt produktiv i firmaet. Så jeg håber på, at det er en døgnflue...

Side 5 ud af 12 (115 indlæg)