Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tagged på FaceBook

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

Jeg havde bare ikke lige tænkt mig at finde andet end professionelle samarbejdspartnere herinde.

Skal vi sige at I fik ret og jeg får fred?

Ja, jeg skal bare lige forstå dig rigtigt: når du siger at du ikke havde tænkt dig at finde andet end professionelle samarbejdspartnere herinde, betyder det så, at du mener det var en fejl fra din side at gå ind i cafe og se noget sjovt?

Eller mener du at du troede at professionelle mennesker ikke er sjove? Du ser måske ikke dig selv som en der kan være professionel og sjov på samme tid - det er jo fair nok, hvis det er sådan det er.

Det er bare rart nok at vide hvad du mener, så man ikke kommer til at lave fis i en tråd du har startet - det kunne jeg nemlig godt finde på og jeg er dybt professionel :)

Mette

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Ahh Anja, ikke alt. Man må faktisk ikke være for seriøs her ;-)

I stand corrected! Embarrassed

;-)
Anja

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette og andre er yderst velkomne til at bruge humor i deres indlæg. Det er kun sjov når det tekniske bliver piftet op.

 

Dennis Jensen:

Jeg havde bare ikke lige tænkt mig at finde andet end professionelle samarbejdspartnere herinde.

Skal vi sige at I fik ret og jeg får fred?

- Hvis jeg ville finde en ny kæreste ville jeg nok forsøge mig med match.com Dating.dk eller noget i den stil.

- Hvis jeg søgte en ny bil ville jeg sansynligvis søge på bilzonen, bilbasen eller noget i den retning

- Hvis jeg søgte en person i danmark ville jeg bruge dgs.dk eller måske krak.

...

- Hvis jeg søger eventuelle samarbejdspartnere (tynd, tyk, ung, gamel, lille eller stor. Måske endda en sjov Mette, kunne være interessant) opsøger jeg netværk, hvor disse kunne befinde sig. Fx. Amino

Jeg kan se at Amino virker (har været her i 2 dage, og allerede stor fan), og jeg håber, at jeg kan komme med en god kommentar i ny og næ, som kan hjælpe andre på vej.

 

--Og så lige til Mette - Jeg bliver nok aldrig den nye "Stand up - max comedian", men kan mindre gøre det?

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

- Hvis jeg søger eventuelle samarbejdspartnere (tynd, tyk, ung, gamel, lille eller stor. Måske endda en sjov Mette, kunne være interessant) opsøger jeg netværk, hvor disse kunne befinde sig. Fx. Amino

Og de er her også... og de er meget professionelle...

Men nogle gange så går vi ned i Caféen for at slappe af for man bliver skør i hovedet hvis det hele tiden er arbejde. Fysisk har jeg en dartskive jeg benytter nogle gange for at få tankerne hen på noget andet end kodning (er blevet rimelig god til at kaste pilene efterhånden).

Så husk Dennis.... vi skal også slappe af en gang imellem...

 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sune.

I har gang i en virkelig fed side her. Jeg har allerede fået et par rigtig gode tilbagemeldinger på at jeg søger en sælger, marketings person, som samtidig vil påtage sig rollen som direktør. På trods af at jeg skriver HER hvor der bliver reklammeret med meget arbejde og ingen løn, så er der alligevel et par stykker som har vist interesse.

Men. Hvornår er siden dedikeret til iværksætterforum? Netværk - jo tak, men jeg føler mig ikke tættere til andre personer fordi jeg får deres gamle billeder at se (Undskyld Hans). Jeg kunne derimod finde på at tage kontakt til folk der små-praler med forskellige ting de går og tumler med, og som de måske ikke er helt afklarede med om de skal satse på. Eller, måske en eller anden der har opdaget et problem, som vedkommende godt lige vil have et et par indspark til. - I må undskylde, men det er hvad jeg ville forvente af en off-topic café på et iværksætterforum.

Så Sune, jeg kaster håndklædet i ringen, men er stadig af denne mening. Amino mister seriøsitet ved at acceptere denne form for social-netværks-bytte-billeder-aktivitet, som jeg mener hører til på FaceBook eller MySpace, i stedet for at satse på en café med - om end off-topic, så stadig iværksætterforum-relevante spørgsmål og informationer.

På den anden side. Jeres forum - Jeres problem. Jeg hverken kan eller vil stå i vejen, så er ovenstående min personlige holdning - brug den til hvad du/i syns er passende.

... Til alle der læser dette. Læs for gudsskyld hele tråden før i vælger at banke mig i hovedet igen :)

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels

Du har så evigt ret!
Jeg kan også mærke at mit blodtryk stiger en smule, når jeg forsøger at forsvare de værste angreb på mine udtalelser. Så kan man jo spørge om det var det værd? Og JA, jeg kunne aldrig finde på at holde min bøtte. Til gængæld accepterer jeg de gode argumenter når de fremstilles.

Desværre, for et supersite som Amino, virker det ikke som om at crew har forstået omfanget af deres udtalelser, når de tillader omtalte social-netværks-bytte-billeder-aktivitet. Ikke fordi et enkelt billede af Hans ( igen undskyld Hans) og hans kammerater gør den store forskel, men det er et spørgsmål om at sætte grænser, og specialicerer sitet til målgruppen. På præcis samme måde som alle andre produkter.

Jeg ville egentlig gerne komme med et eksempel eller to, men jeg er sikker på at alle kan følge min tanke. Desuden er jeg lige blevet opfordret til at slappe af. Tak Niels, det vil jeg lytte til :)

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis, du er alt for alvorlig til Cafeen. Enten må du løsne slipset, eller også må du finde en mere alvorlig kategori at brokke dig i :-)
Op med humøret min ven, Amino er nu ikke så alvorlig endda. Vi har kun et liv, så lad os da have det sjovt så længe.

Dbh Martin

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Jensen:

Amino mister seriøsitet ved at acceptere denne form for social-netværks-bytte-billeder-aktivitet, som jeg mener hører til på FaceBook eller MySpace

Ja, jeg kan godt høre at Amino mister seriøsitet i din verden fordi vi har et forum hvor alt er tilladt. Det er helt ok Dennis, men måske ikke _flertallets_ holdning - og da Amino vidst nok er til for de fleste, så er det generelt set helt i orden :)

Jeg vil gerne tilbyde dig at du kan benytte de andre forums og undlade at komme i caféen, da det i følge dine indlæg gør din oplevelse af Amino dårligere - og det er jo skidt.

For mig er det helt ok at du ikke er max-standup - vi er jo alle forskellige - og min humor er nogle gange alt for sort og provokerende til at jeg vil lægge den her i forummet. Det er altid "light"-udgaven folk ser her - så det kunne være MEGET værre!

Jeg ser frem til at møde dig til Aminotastic hvor vi alle sammen kan være med til at give dig en oplevelse og en indsigt i det faktum, at professionelle kan have MEGA meget humor =D

Mange hilsner

Mette

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke nok nu ?

Lad nu - manden få fred til at tænke sig om !! - og så iøvrigt så syntes jeg at dagen har været rigtig spændende - for jeg står lige nu med min stjernekikkert og studere en meget interssant passage - ja venus står på linie med uranus og det er spændende at se når de skilles ad her i de nærmeste dag.

Venus er nærmest solen med en afstrand på ca. 108 mio.km og Uranus en afstand på 2870  mio. km  set fra jorden ud i rummet ses så Venus der "skygger for Uranus.

Spændende ikke ?Idea

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker også jer ;)

Aminotastic, har kun været her i et par dage - googler det lige. kunne være spændende at møde jer alle :)

Iøvrigt - stjernekiggeri, jooh meget spændende, men er det ikke noget man gør en sommeraften sammen med en sød ven/venninde?

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)