Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

jeg har fornylig overtaget netbutikken: www.trenddress.dk

jeg er ved at få den op og køre og syntes selv det går fint.

nu mangler jeg stortset kun én ting som tilgængæld er rimelig vigtig:

Markedsføring.

hvordan vil i råde mig til at få markedsført min butik. det må ikke koste det hvide ud af øjnene i starten.

 

Mvh Martin Birkely - ejer af Trenddress.dk

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville i hvert fald hurtigst mulig få kigget på noget søgemaskineoptimering hvis det var mig der havde overtaget shoppen. Det ser ikke ud til at der er foretaget noget på sitet, så det er måske et god sted at starte. Tøjbranchen er selvfølgelig en hård branche at konkurrere i mht. placeringer på Google, men lidt er bedre end ingenting :)

Derudover kunne du prøve at få udbredt dit link på forskellige sider rundt omkring. Det kunne eks. være kommentarer på blog, indlæg på forums (ligesom du selvfølgelig har gjort nu), finde nogle folk som måske selv har en blog eller lignende, og få en aftale i hus omkring en omtale på deres respektive sites. Du kan også tænke i sociale netværk. Såsom Facebook, Twitter osv. Her kan du jo også smide dit link, og evt. en lille beskrivelse eller slogan.

Andre former for markedsførring er desværre ikke helt gratis, så hvis du vil ud og køre andre markedsførringskanaler kan det nok ikke gøres gratis...

Kim Andersen's blog om Umbraco, sociale medier, web 2.0, Google, SEO, webudvikling mm.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Få installeret Analytics med e-handelsmodulet aktiveret. Opret derefter nogle AdWords-kampagner, optimér dem, og analyser resultaterne nøje. Skru' op for budgettet på de produktkategorier, hvor du får god ROI, og ned for budgettet på de produktkategorier, hvor du har dårlig ROI. Lidt simplificeret, men det er efter min mening den hurtigste måde, du kan få gang i butikken. Jeg er helt enig i, at websitet trænger til en overhaling mht. SEO, men det tager lidt længere tid, før det giver resultater.

Held og lykke med projektet.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinBirkely:

Hej Amino'er

jeg har fornylig overtaget netbutikken: www.trenddress.dk

jeg er ved at få den op og køre og syntes selv det går fint.

nu mangler jeg stortset kun én ting som tilgængæld er rimelig vigtig:

Markedsføring.

hvordan vil i råde mig til at få markedsført min butik. det må ikke koste det hvide ud af øjnene i starten.

 

Mvh Martin Birkely - ejer af Trenddress.dk

Hej martin

Jeg giver de andre ret. Start op med adwords og begynd at overvej SEO.

Jeg synes også du kan gøre bruge af vores portal - where 2 shop. Her kan du oprette din butik gratis med ligeså mange produkter du vil.

Med venlig hilsen

W2shop.dk

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Du kan med fordel etablere en blog (fx WordPress) og skrive nogle artikler - fx om hvad der sker med din netbutik, dialog med kunderne etc.

Det kan være med til at understøtte SEO, som giver dig en bedre placering på Google og andre søgemaskiner -  vel at mærke i venstre side som er 'gratis' ;-)

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)