Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring tilbydes - billigt

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller måske er det fordi i tænker det værste fra starten ;o)  I har allerede konkluderet at manden ikke har referencer og at man ikke kan bogføre uden at have et website ;o)))))

I tænker og skriver............tør I virkelig tale med sådan en person Surprise

Jimmy.....nu har jeg lige brugt et kvarters tid på at give dig noget feedback til dit site og imo er det absolut ikke overbevisende. Jeg håber bestemt at det bliver det, men jeg synes at I er alt for langt fremme i skoene ift. denne tråd.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

du læser det jo som fanden læser bibelen.

Tror det er Ejler i forklædning

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke i forklædning, blot fordi vi ikke er enige. Jeg synes at det er voldsomt at advare mod at tale med trådstarter med de begrundelser Peter giver. Så må vi bare være uenige og det er helt fint med mig.

Kig På Lone Skou's indlæg.....sådan kan man også gøre det ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

du læser jo ikke hvad folk skriver, der er da ingen der har advaret imod at tale med manden.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Skou:
Find ud af hvilken uddannelse personen har, for at få en ide om det faglige niveau, der er forskel på kvaliteten af den varer man køber fra en der har en uddannelse bag sig og en der ikke har. 

Hvori består forskellen? Vil du så anbefale at man kun handler med folk der har en regnskabsuddannelse?

Er der andre måder hvorpå man kan pejle sig frem til vedkommendes faglige niveau?

Lone Skou:
Spørg ind til hvor mange timer bogholderen regner med, at den samlede opgave vil tage.ud fra dennes erfaring. Det er fint nok at tilbyde en billig timepris, men bliver man så faktureret for dobbelt så mange timer er man jo lige vidt og havde måske været bedre stillet ved at vælge en lidt dyrere bogholder.

Hvad hjaelper det hvis man ikke selv kender den tidsmaessige vaerdi af arbejdet?

VH Jørgen Olsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så er jeg da endnu mere forvirret............er det så fordi Peter forventer, at folk 100% ukritisk bare siger ja? Det siger i så fald mere om Peter, end det siger om de mennesker, der gerne vil have en snak med trådstarter.

Anyway.........gider ikke bruge mere tid på dette. Jeg har givet udtryk for min mening, og vi er ikke enige. Fred være med det ;o)

 

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas1974:

du læser jo ikke hvad folk skriver, der er da ingen der har advaret imod at tale med manden.

Hej Thomas1974

Prøv at laese mellem linierne makker. Man skal da ikke slippe for konfrontation bare fordi man skriver "underforståede bemaerkninger".´

Jeg vil naermere sige det er dig der ikke har laest hvad folk skriver.

VH Jørgen Olsen

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg siger ikke at man kun skal handle med dem der har regnskabsuddannelse, det har jeg da vist ikke skrevet nogen steder. Jeg siger bare at man skal være klar over, at der er forskel på den ydelse man køber og så er der jo nogen der er til det ene og nogle der er til det andet, bare man er klar over hvad det er man køber.

Jeg mener også, at der er forskel på den ydelse man får, hvis man vælger en statsautoriseret revisor frem for en bogholder (uddanelse eller ej). Det er jo ligesom hele ideen med uddannelsessystemet.

Man kunne jo evt. bede om referencer fra andre af bogholderens kunder, hvis man gerne vil vide noget om niveauet og ellers er et eksamensbevis jo et meget godt pejlemærke for et fagligt niveau.

Formålet med at spørge om det samlede tidsforbrug kunne jo være til at sammenligne med andre tilbud. Jeg anbefaler klart at man taler med 2-3 personer inden man vælger sin bogholder

Lone

 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot makkerAngry

Jeg har udmærket læst hvad folk skriver. Det eneste der påpeges er at man skal kigge sig omkring, der er folk der er dyre og dårlige og der er folk der er billige og gode, og vice versa.

Men jeg undres personligt også over den horde der reagerer blot fordi der kastes en billig timepris op, mon ikke man i nogenlunde omfang får hvad man betaler for her i livet.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Skou:

Nej jeg siger ikke at man kun skal handle med dem der har regnskabsuddannelse, det har jeg da vist ikke skrevet nogen steder. Jeg siger bare at man skal være klar over, at der er forskel på den ydelse man køber og så er der jo nogen der er til det ene og nogle der er til det andet, bare man er klar over hvad det er man køber.

Jeg mener også, at der er forskel på den ydelse man får, hvis man vælger en statsautoriseret revisor frem for en bogholder (uddanelse eller ej). Det er jo ligesom hele ideen med uddannelsessystemet.

Man kunne jo evt. bede om referencer fra andre af bogholderens kunder, hvis man gerne vil vide noget om niveauet og ellers er et eksamensbevis jo et meget godt pejlemærke for et fagligt niveau.

Formålet med at spørge om det samlede tidsforbrug kunne jo være til at sammenligne med andre tilbud. Jeg anbefaler klart at man taler med 2-3 personer inden man vælger sin bogholder

Lone

 

Hej. Hvilken type virksomheder vil du så anbefale at bruge en ufaglaert bogholder og hvilken type virksomheder vil du anbefale bruger en faglaert bogholder?

Jeg er enig i at det er en god ide at bede om et par referencer - så man kan se at der er andre tilfredse kunder i biksen :)

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)