Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den første ansatte - Hvordan?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil også anbefale AF

 

Slå det op som et Hot-job og så vælter ansøgningerne ind...

 

Mvh

Peter Juhl

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres svar

 

Jeg har netop i dag aftalt med en af dem jeg bruger at jeg kan fast ansætte ham (Nu er det bare det administrative - Skod biokrati hehe)

 

Desvære kan han kun et par måneder - men det giver da lidt luft

 

 

Men jeg vil da kontakte AF / Tilmelde mig deres side også videre

(Når jeg får tid til det - de næste 3 uger er helt booget op med flere opgaver om dagen)

 

Men det skal nok gå - Det er jo i modvind man finder ud af hvem der vil frem

 

 

Hvis der er nogle der har bud på hvordan man nemmest kan holde styr på hvor mange timer en ansat har er jeg modtagelig for gode råd

 

 

Hilsen Flyttemanden

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Medarbejderen skal udfylde dagssedler. Og du skal have et lønsystem. Det er både det letteste og billigste, både nu-og-her og i længden. Husk, når du vælger lønsystem, at de største ikke altid er de billigste, så tag ikke Multidata/Danløn med mindre du har et specielt løst forhold til dine penge og en rigtig dygtig bogholdere.

Danløn, http://danlon.dk, er et af de billigste på markedet: 15 kr. pr. lønseddel, intet startgebyr og ingen udgifter i de måneder, man ikke har nogen lønninger. Og så er det let at bruge. Men der er også andre gode, små, billige, netbaserede...

- Tja, nogle gange får man råd, man ikke har bedt om :-)

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/19/2006 7:13:59 PM
Forfatter: Anette/Inloco

(...) Husk, når du vælger lønsystem, at de største ikke altid er de billigste, så tag ikke Multidata/Danløn med mindre du har et specielt løst forhold til dine penge (...)

(...)Danløn, http://danlon.dk,er et af de billigste på markedet (...)

Jeg tror, Anette ville have skrevet Multidata/Dataløn ved den første forekomst.
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker for korrektionen, Claus: Det er naturligvis: Ja til Danløn, nej til Dataløn.

 

Mange hilsner

Anette (som tæller ned: Nu er der 9 hverdage tilbage - og så må enhver selv om, om det er til Touren eller til selvangivelsesdeadline...)

 

 

 

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg kikket på danløn
og ideen er skide go´ - men når jeg laver en løn udregning i demo firmaet bliver jeg pludselig glad for at være selvstændig (Det havde jeg aldrig troet)

 

 

Hvis bente der skal have 125.00 kr i timen har 10 timer skal hun have 1.250 kr

 

 

Men når det er beregnet får hun udbetalt under 500 kr. - Arme sjæl

 

Derud over kan jeg ikke finde et sted hvor jeg kan taste foreksempel Træk% og grund fradrag ind - Hvad gør jeg forkert?

 

 

Hvis ikke mine folk skal have mere udbetalt så tror jeg næsten at de er bedre tjænt med at blive hjemme - Det havde jeg gjordt

 

 

 

Men det ender nok med at det bliver revisoren der kommer til at lave det - han kan gøre det for 200 kr pr lønsedel - men så tror jeg også at mine folk tjæner lidt mere 

 

 

Jeg håber at nogle kan hjælpe mig lidt (Der er jo forskel på 200 og 15 kr pr lønsedel.)

 

Hilsen Flyttemanden  

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Under fanebladet medarbejder: Kik i menuen til venstre, der kan du taste bl.a. skattekort, ferieordning mv. ind. Eller: Find en bogholder, som kan hjælpe dig med opsætningen, det er ikke så svært, når man lige har prøvet det før. Vær opmærksom på, at der skal indgås en aftale med PBS, ekspeditionstid mindst en uge, og det er kun, hvis din bank er hurtig til at skrive under.

 

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har godt nok fundet menuen "Skattekort"

 

Men jeg syntes at det er lige meget hvad jeg skriver så bliver den ved med at skrive det samme - Men jeg finder vel ud af det på et tidspungt

 

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Jul 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Kontakt Temp-Team vikar og rekrutteringsbureau.

 

De har helt sikre nogle gode vikarer du kan bruge når du har behovet, Temp-Team står selv for alt det administrative såsom lønbetaling, atp, pension, sygepenge osv.

Du skal kun betale 1 regning fra dem, og kan afmelde dine mænd/vikarer de dage du ikke har behov for dem alligevel - og er der en af mændene der er syge, for du bare en ny/anden vikar istedet.

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
HUSK FLUEBENET !



 



Husk at klikke på det grønne flueben hver gang du indtaster nye oplysninger - ellers gemmer den dem ikke og der bliver ingen ændring.



 



Lone



www.rkservice.dk



Side 2 ud af 3 (21 indlæg)