Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et godt tilbud på billig annoncering på Min-mave.dk

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hvis man er i tvivl om et eller flere medier, så ringer man altså til den sælger, man bedst kan lide

Og dermed fik du jo så selv understreget rigtigheden af kritikken :)

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit.

Nå, nu sidder jeg rent faktisk med en kampagne, der kunne være interessant.

Målgruppen er Kvinder med børn 0-2 år - sekundær målgruppe kvinder 25-39.

Perioden er juli måned.

Problemet er nu, at jeg skal dokumentere nogle ting for kunden - reach + share of voice. Disse ting kan jeg jo ikke fremskaffe, når I ikke er med i FDIM :)

Nå, det er vist uddebatteret :)

Jeg tror godt, at jeg kan argumentere for at tage dit medie med alligevel. Så, hvis vi antager, at du har 4.000.000 sidevisninger i juli, ville jeg i givet fald kunne købe 1/4? - altså 1.000.000 eksponeringer af 728x90. Hvad ville det koste? Og hvad hvis det blot er 500.000 eksponeringer? 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Goffdahl:

Jeg tror godt, at jeg kan argumentere for at tage dit medie med alligevel. Så, hvis vi antager, at du har 4.000.000 sidevisninger i juli, ville jeg i givet fald kunne købe 1/4? - altså 1.000.000 eksponeringer af 728x90. Hvad ville det koste? Og hvad hvis det blot er 500.000 eksponeringer? 

Hej Goffdahl

Det lyder jo meget interessant med kampagnen, men jeg vil da godt lige starte med at sige at Min-mave er ved at gennemgå en ansigtsløftning på både design- og platformsområdet, og der bliver mulighed for meget mere målrettet annoncering end der er på siden pt. Derfor vil jeg kunne give din kunde mulighed for at opnå MEGET målrettet adgang til deres første prioritet - den primære målgruppe de har.

Min-mave er i gang med at bevæge sig mere og mere væk fra bannerannoncer som mange brugere finder generende men nødvendige, og derfor vil jeg i fremtiden kun have få men meget målretttede bannerpladser på Min-mave. Derfor vil de priser som jeg tidligere har annonceret med på Amino ændre sig og stige så de passer med den værdi Min-mave leverer til annoncører.

Banneret i størrelsen 728x90 bliver formentlig skiftet ud med et banner i str 928x90 (eller deromkring) så cpm prisen vil ligge omkring 60-80 kr excl. moms. Der er også mulighed for andre bannerformater som formentlig vil ligge på 25-45 excl. moms (men igen, der er meget der endnu ikke er detaljeret planlagt så priserne er heller ikke 100 % fastlagt) 

Mit mål er at forsøge at finde flere forskellige måder for firmaer at komme i kontakt med mine brugere på Min-mave, så både små og større firmaer kan være en del af Min-mave og en del af komceptet.

Men send mig en e-mail - admin@min-mave.dk - med noget mere information omkring kampagnen og din kunde, så har jeg støre mulighed for at kikke nærmere på præcis hvilke områder der vil være oplagte for din kunde at annoncere på Min-mave. samt udregne et tilbud til dig.

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)