Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spring på og tjen mange penge!

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Og som sagt finder jeg produktet såvel som konceptet ganske useriøst.

Du kan ikke forvente af mig som potentiel kunde, at jeg bruger flere minutter på jeres website end jeg allerede har gjort. Og i løbet af den tid, jeg indtil nu har brugt, har jeg ikke fundet ét eneste fornuftigt argument for at indtage produktet.

Derimod kan jeg se nogle indlysende argumenter imod:

1. der vil formentlig være et embalageproblem, da embalagen formentlig ikke kan genbruges?

2. den næring, du får vil sandsynligvis kunne optages billigere gennem andre produkter - f.eks. frisk frugt?

3. jeg forestiller mig, at det er ulækkert at have en klat gelé svømmende i min mund - men det er jo bare mig - måske er der nogen, der nyder det?

4. mit liv er indrettet på en måde, så jeg nok nærmere har brug for færre næringsstoffer end jeg får i dag - hvis jeg indtager ekstra næring, skal jeg altså enten øge min forbrænding eller nedsætte den næring jeg får andre steder fra - f.eks. gennem en sund og varieret kost.

 

Hvad angår produktsammenligningen.

Du kan da ikke benægte, at geleerne fra Den Gamle Fabrik har et højt indhold af næringsstoffer?

Så produktsammenligningen er efter min mening ganske seriøs.

Den væsentlige forskel ligger i konceptet, hvor jeg da må indrømme at jeres måde at indtage gele på er nytænkende: Hul på plasticembalagen, gelé ind i munden, synk, smid plasticembalagen væk.

 

mvh Hans

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
1. Emballagen er biologisk nedbrydelig

2. Ang. indtagelse af frugt og grønt, så har du da ret. Hvis alle mennesker spiste 600 gram frugt og grønt om dagen, ville mange vitamin tilskud være ganske overflødige. Desværre er det under 10% af den danske befolkning, som spiser den anbefalede mængde.

3. Jeg kan ikke anfægte at du måske finder det ulækkert, men det må siges at være individuelt.
4. Du får det til at lyde som om, at næringsstoffer kun er feds, kulhydrater og proteiner. Indtagelse af vitaminer, planteekstrakter, mineraler etc. kræver næppe, at du skære ned på anden kost. Agel indeholder stort set ingen kulhydrater og da slet ingen fedt, så jeg kan ikke forstå sammenligningen!

 

Og omkring den gamle fabrik, så indeholder produktet mange kulhydrater, men måske knapt så mange vitaminer og mineraler!


Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad kommer prisen til at være på dette "vidunder" produkt?
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal regne med en dagspris på kr. 12.
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede en dagspris ville variere!? Mobiltelefoner har dagspriser, og er derved ikke fast.


Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/21/2006 12:24:09 PM Forfatter:Anders Petersen
Hej Læser.


Skal du tjene penge på Network Marketing, så skal du være med fra starten!


 


 

Her må jeg altså lige stoppe dig... For at tjene penge på network Marketing, behøver man ikke være med fra starten. Jeg kan nævne adskillelige distributører som er kommet til mange penge, efter at have været med i få år i firmaer som har været i de enkelte lande i over 10, 20 og 30 år... så hvor du vil hen med det fatter jeg ikke lige!!!

 

Forever Prentow

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
> Du skal regne med en dagspris på kr. 12.

Så, 4.380 kr. om året pr. person (når der ikke er skudår) for gele i plastikbokse... hmmm, er det bare mig der tor den bliver svær at trække i land :)

Iøvrigt stejler jeg altid lidt selv, når jeg ser at man bruger resultater fra eliteidrætten som argument for at vi, som almindelige halvfede danskere, skal tage et eller andet. For det første er eliteidræt ikke sundt. Tværtmimod! Fornuftig motion, bevægelse og sport er sundt. Ikke eliteidræt. For det andet er min krops tilstand og en eliteidrætsmands krop SÅ forskellige at der ikke kan drages ret mange direkte paraleller om hvad der er godt og skidt for os. Med den ekstreme overbelasting de fleste eliteidrætsudøvere udøver på deres krop har de naturligvis nogle helt særlige behov. Mine er helt andre. Som Hans, så rigtigt pointere, handler det for mange af os ikke om at få MERE energi, men at få brændt noget mere af den af som vi allerede får :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Må jeg have lov at henlede opmærksomheden på "Anders' lov om NM med Geléprodukter" : 



Pb = Kd*Tg*Sh*Gs/Afm



 



Pb er Penge til bagmændende



Kd er Knaster det koster pr. dag



Tg er Tuber gelé man skal sluge dagligt som laverestående bagmand for at være med på fidusen



Sh er Sansynligheden for at en gennemsnitlig laverestående bagmand ikke dør af et hjerteslag pga. livssmerten osv.



Gs er Graden af skrubelløshed i gennemsnit hos medlemmerne, når de skal vælge venner til programmet, som skal indtage geleen dagligt



Afm er antallet af fornuftige mennesker i landet, som kunne tænkes at være projektbremsere



 



Ovenstående formel er selvsagt kun gældende for NM Gele-produkter i kategorien, ikke-seriøse-produkter, hvorfor den med stor sikkerhed er helt irrellevant for denne tråd.



 



 



 



Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/21/2006 1:55:28 PM Forfatter: Anders Petersen
Egentlig bygger teknologien på mange års erfaring fra langdistance løbere og cykelryttere. De bærer ofte en pose med Gelé, som har et højt indhold af næringsstoffer. Igen vil jeg anbefale dig at læse om produkterne.


Og de indeholder ikke farve!


 

Nu  har jeg selv dyrket en del udholdenhedsidræt både indenfor cykling og løb. (Og ja, jeg ved godt det ikke kan ses på mig)

Du kan ikke sælge et kosttilskud på dette grundlag. Din argumentation for at spise gele falder helt til jorden på flere punkter.

 

Alle former for kosttilskud vil være fuldstændig irrelevant for almindelige mennesker, der spiser sundt og varieret og dyrker 2-3 timers motion om ugen.

At dyrke udholdenhedsidræt er ikke, som Mikkel også er inde på, sundt. Og denne form for sport belaster kroppen så meget, at man ikke bare skal spise kosttilskud, man skal også gøre det på de rigtige tidspunkter. Så bruge "teknologien" herfra, kan på ingen måder bruges på "almindelige" mennesker.

Hvis du vil sammenligne den almindelige forbruger med elitesportsfolk, så kan du ikke afvise sammenligningen med produkter fra den gamle fabrik. De nye moderne "hightech" produkter, bygger på de produkter, som mange stadig sværger til, nemlig en sandvich med masser af marmelade, som skylles ned med indtil flere liter æblejuice blandet op med vand i forholdet 1 til 2.

Hvis jeg f.eks. skulle cykle Århus-København igen, ville jeg uden tøven bruge de af undertegnede anbefalede produkter, da effekten er stort set den samme, men prisen er en brøkdel af de nye produkters.

For 12,- kan jeg få minimum 3 Liter æblejuice/vand og 8 sandvicher med et tykt lag jordbærmarmelade.

 

Jeg kan da sagtens se fornuften i en tube gele med et meget koncentreret stof, som dermed ikke fylder så meget, hvis jeg vel og mærket skulle løbe Marakesh Marathon (256 km i Sahara)

 

"Almindelige" Danskere har ikke brug for nogen for former for kosttilskud, hvis de spiser sundt og varieret og dyrker regelmæssig motion.

Hvis du mangler energi eller andre ting du tror kosttilskud kan give dig, så start med at følge dette råd. Det er mange gange billige og vil være nok for 95 % af befolkningen.

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders Petersen skriver at: "Indtagelse af vitaminer, planteekstrakter, mineraler etc. kræver næppe, at du skære ned på anden kost."



 



Næhh, men hvad er det egenligt dit produkt tilbyder os? Vitamin og mineralbehov er meget let at få dækket ved indtagelse af alm. multivitamintabletter, og evt. yderligere mineraltilskud, fx. i form af kalk tilsat cholecalciferol - dette er produkter der kan købes i ethvert supermarked, og prisen på sådanne kosttilskud kommer næppe over 1 kr pr dag. Vitaminer og mineraler oplagres normalt i kroppen i tilstrækkelige mængder til, at det er alt rigeligt at indtage sådanne kosttilskud en enkelt gang om dagen.



 



Så nævner du planteekstrakter - hvad snakker du helt præcist om her? Hvilke specifikke stoffer/ekstrakter indeholder Agel? Har den almindelige dansker mangel på disse? Kan de ikke indtages både lettere og billigere på anden vis?



 



Vedrørende energiindholdet, jamen så er dit produkt da sikkert fortræffeligt - men dette er ikke anderledes end den anden gele der omtales, eller et hvilket som helst andet energiholdigt produkt (fx. marmelade, juice eller kakaomælk). Hvad er det så helt præcist Agel tilbyder? En anderledes emballage, som nogle mennesker måske vil finde praktisk? Du bør ikke opfatte mit indlæg som et personligt angreb på nogen måde, men når du skriver at det er produktet der er altafgørende i MLM, og samtidig roser dit eget produkt til skyerne i generelle vendinger, så bliver du altså nødt til at give os langt mere info, hvis vi skal overbevises.



 



Mvh. Jens - stud.med

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)