Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den Blå Avis

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/25/2006 12:09:39 PM Forfatter: TRUE
Hej Ruben,

bare et lille hint - jeg ville få styr på egne forretningsmetoder før jeg begynder at rådgive/snakke om andres.





Eller du har måske en dårlig undskyldning ;)


PS: Dette er ikke en personligt hertz, undrede mig bare over de hits jeg fandt på free-styling.





 

Hej. Næ jeg har ingen dårlige undskyldninger omkring de ting her. Selvfølgelig er der gået lort i nogen handler det har vi vel allesammen prøvet. Nu er der så bare en gigant portal for bilfreaks hvor der postes indlæg når man skider i nallerne eller en kunde føler sig snydt.. Det er der ikke i andre brancher og det er måske derfor du evt ikke selv har oplevet det med dit firma... ? For ALLE kommer til at opleve en utilfreds kunde før eller siden..

 

Jeg er ikke tilfreds med den dårlige omtale der er foregået da de 3 indlæg du refererer til alle 3 er nogen hvor folk har overdrevet ekstremt for ligesom at understøtte deres klagepunkter. Nogen mere end andre. Den slags er jeg hævet over og hvis 3 utilfredse kunder er det eneste efter 1½ års handel og over 1000 kunder ja så har jeg en rigtig flot statistik. Jeg er faktisk supertilfreds for det betyder at det kun er ca 0,3% utilfredse kunder i min biks.. :)

 

Jeg vil gerne komme med en forkaring på en af problematikkerne og det er faktisk det ene du har linket til. Det er Jesper der bestilte et tankdæksel til sin bil. Efter flere telfonsamtaler hvor jeg havde undersøgt tingene kunne jeg ikke tilbyde et tankdæksel til hans bil men et universal tankdæksel der krævede lidt arbejde kunne jeg klare. Han fik listen med mål og sagde han skulle have DEN der. Den fik jeg hjem til ham og sendte ham. Efter ca 2 måneder ringer han og siger han vil have sine penge tilbage. Da vi har returret i 14 dage nægter jeg men vi snakker frem og tilbage og laver en aftale. Aftalen er at han skulle have en lydpotte til sin bil istedet. Han skal betale differencen og sende dækslet tilbage i ubrudt emballage og så ville jeg få lydpotten hjem til ham når der var en anden kunde der skulle have noget fra samme leverandør for at spare ham for fragten. Han blev på intet tidspunkt lovet en leveringstid. Det gik han med på. Ca 3-4 uger senere skriver han en svinermail til os af den anden verden. Sviner os til overalt fordi nu vil han fandme have sin udstødning. Til det svarer jeg at når det skal være på den måde kan han få sit tankdæksel tilbage hvilket bliver sendt retur til ham samme dag sammen med det differencebeløb han betalte for udstødningen. Efterfølgene er det indlæg så kommet ind på bilgalleri.

 

Jeg ser alvorligt på om folk er tilfredse eller utilfredse med vores handler. Men når folk handler ved os i større og større omfang er det i min verden ensbetydende med at de utilfredse kunder dermed er i et absolut fåtal. Og dermed at det kører godt. At nogle enkelte har oplevet nogle fejl der gør de føler sig snydt eller lign må være deres problem. Det er i hvert fald ikke mit det har jeg tal på :)

 

Jeg tager det ikke personligt og folk er velkomne til at spørge mig ud om min virksomhed hvis de har lyst. Jeg har ikke noget at skjule snarrere tværtom.

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)