Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dårlige erfaringer med de gule sider

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

0 false 21 18 pkt 18 pkt 0 0 false false false

Det lyder som en værre historie, men igen det er De Gule Sider der er tale om – så hvad kan man forvente?!

 

Tilbage for nogle år siden havde jeg et firma sammen med en anden, hvor vi lavede en aftale med De Gule Sider på annoncering i 4 bøger, til en pris på i alt 53.000 kr.

Kort tid efter aftalen gik partnerskabet i stykker, hvorpå jeg købte min daværende partner ud.

 

Jeg kontaktede De Gule Sider og gjorde dem opmærksom på at nummer og adresse i annonceringen skulle ændres da det var min gamle partners oplysninger – og det var selvfølgelig intet problem sagde de.

 

Men i kan næsten gætte Jer til at da bøgerne udkom, udkom de med forkert nummer og adresse, og herefter startede hele balladen.

 

Jeg kontaktede dem og gjorde dem opmærksom på fejlen, og de meldte tilbage at de aldrig havde fået nogle rettelser og derfor var denne aldrig forekommet – og derfor fastholdte de selvfølgelig betalingen på alle annoncer, men til mit held opdagede jeg at under en rubrik i den ene bog var alle firmaoplysningerne rettet, hvilket jeg gjorde dem opmærksom på, og spurgte hvordan de kunne have rettet det ene sted, nu hvor de mente jeg ikke havde bedt om sådanne.

Det kunne de selvfølgelig ikke forklare, og fastholdte fortsat betalingen, og gjorde opmærksom på at annonceringen ville blive slettet til næste år hvis betalingen ikke fandt sted straks.

 

Jeg fik fornemt besøg af en yderst fin lille nipsting fra De Gule Sider, som prøvede at få mig til at indgå i et forlig, for som hun sagde er De Gule Sider jo en stor virksomhed man ikke kan ligge at slås med. – og jeg kunne få et super tilbud hvis det var noget jeg kunne acceptere.

 

Jeg nægtede fortsat at betale for den omgang sjusk, og nu kommer det komiske, tror i ikke at de trygt samtlige annoncer i alle fire bøger, med samme fejl og  fremsendte endnu en regning på 53.000 kr – for ukorrekt annoncering.

 

En diskussion der varede to år, hvorefter jeg modtog en kreditnota på to gange 53.000 kr.

-       og de har sjovt nok aldrig tilbudt mig annoncering igen.

 

Held og lykke med din sag, jeg vil på ingen måde anbefale De Gule Sider til nogle.

Hilsen Hr. & Fru Glob

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)