Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en mulighed for ekstra indtjening eller en Ny Busniess...?

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

egstrup:

Virker, det gør det, det er der massere beviser på.

Det du skal gøre inden du starter i et MLM er at sætte sig grundig ind i hvordan det virker, nøjagtig som i alle andre typer forretning, skal du vide hvad du har med at gøre.

 

Der er uden tvivl masser af beviser. Der er vi ikke uenige. Jeg har endda folk jeg har kendt i 6 år, hvor jeg har set processen fra start og til nu, hvor de lever fuld tid med ACN, (hvis det også er det du taler om).

Og ACN (som er det eneste MLM-based firma jeg kan udtale mig om) er det mest billige på mange områder, og har den bedste teknologi på mange områder.. Men.. Det fungerer stadig ikke som man får det lovet i præsentationen. Det er min erfaring. Og jeg har fået præsentationen til national event i københavn, og international event i Köln og Rotterdam, og har talt med RVP'er og SVP'er (regional- og senior vice presidents) i ACN som tjener millionbeløb på det..

 

På trods af det holder jeg dog stadig fast i at det ikke fungerer som lovet, og sådan er det.

Og dem jeg kender der har tjent meget på det, opvejer slet ikke alle dem som kun har mistet på det.

Og dem der har tjent meget på det, har levet livet i en lang salgstale i min. 3år før de kom op og tjene det samme som deres regulære arbejde.. Så gør man det op i timer fungerer det heller ikke.

 

Min mening.

 

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Hej vender

Kan se min Blog har fådet sit egen liv her, mange meninger..!

Well kloger bliver vi jo alle...!

 

 

Mvh ulrik 

Af Salgschef

Ulrik M. Haislund petersen.ulrik@mail.com

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

vindhjemmeside.dk:
På trods af det holder jeg dog stadig fast i at det ikke fungerer som lovet, og sådan er det.

 

Der findes ingen erstatning for udholdenhed, hvis du gør udholdenhed til dit motto, ændre dine planer hvis de ikke fungere, vil fiaskoen til sidst gå sin vej!

Men Fakta er at 97% i Network Marketing ender med at bruge flere penge end de tjener. Hvorfor? De får ikke den rigtige uddannelse.

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

vil gerne høre fra nogle som er interesseret i MLM..?'

så skriv lig til mig på min blog..

 

tak

Af Salgschef

Ulrik M. Haislund petersen.ulrik@mail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

egstrup:
Der findes ingen erstatning for udholdenhed, hvis du gør udholdenhed til dit motto, ændre dine planer hvis de ikke fungere, vil fiaskoen til sidst gå sin vej!


Der er jeg også enig med dig. Jeg ville bare overføre den udholdenhed til andet end MLM.

 

Jonas

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

MLM kan på ingen måde samlignes med et pyramidespil. Forskellen er at der ved MLM er et virkeligt produkt. MEN hvis ikke man er født med tålmodighed som ind i h... Så skal man holde sig fra det. Jeg mener ikke at den typiske iværksætter kan vente mange år med at se sin forretning blomstre. Det synes jeg livet er for kort til! Jeg har selv været indvolveret i WGI som var et MLM firma. Det sluttede med at have mistet tusindvis af kroner. Det lyder som sædvanlig for godt til at være sandt og det er det også. Det tager MEGET lang tid at få en nogenlunde inkomst... Det er den mest besværlige måde at tjene penge på som jeg har hørt om. Det er bare min mening...

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

med MLM er det lige som alt andet hvis du arbejder hårdt så kommer du hurtig nogle stere hen..!!

hvis du kan klare dig som MLM så kan du blive en god iværksætter.

og jeg vil sige dig at pyamidespil er stjålet fra MLM så derfor ligner det hinanden.

MLM er opfundet på (harward university)...!

Af Salgschef

Ulrik M. Haislund petersen.ulrik@mail.com

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Hej Dimitri Hardorff ..!

MLM eller pyramidespil, eller ? - navnet dækker over det samme.

det er sørvligt at se at en som dig der ser du til at have stær på tingne ikke hvad hvad du tale om..!

Af Salgschef

Ulrik M. Haislund petersen.ulrik@mail.com

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Ulrik P. Haislund :
Kan se min Blog har fådet sit egen liv her, mange meninger..!

 

Ulrik, jeg vil meget gerne svarer på dit første indlæg. Og jeg ER interesseret i Network Marketing, arbejder med det dagligt.

1. Hvor meget skal hver teammedlem aftage for hver måned for at opnå bonus? eller hvor mange kunder/omsætning skal hver teammedlem have?

2. Hvor mange skal du have af ovenstående (teammedlemmer) for at tjene en ren tilbagevendende indkomst på 50.000,- om måneden? 

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik P. Haislund :

Hej Dimitri Hardorff ..!

MLM eller pyramidespil, eller ? - navnet dækker over det samme.

det er sørvligt at se at en som dig der ser du til at have stær på tingne ikke hvad hvad du tale om..!

Jeg håber da ikke at Dimitri påstår at MLM og pyramidespil er det samme????

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)