Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM's dårlige rygte

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kollar,

Ved du ikke at det er regel nummer et for alle networkere at man ikke må sige hvem man arbejder med :0)

Hehe

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

[Fjerner dette indlæg

Det hjælpe jo nok ikke det store aligevel Smile  

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

-

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

[Fjerner dette indlæg] 

Det hjælpe jo nok ikke det store aligevel Smile  

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:

Andreas Bruhn:

Hej Kollar,

Ved du ikke at det er regel nummer et for alle networkere at man ikke må sige hvem man arbejder med :0)

Hehe

 

Hvor står den regle henne?

 

Hej Remy,

 

Den står ingen steder. Det var ment som en joke, da mange her på siden ikke skriver hvem de arbejder med...

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hehe nå ok. Smile

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:

Det er et sygt koncept. At udnytte folks tillid til at sælge dem en fantasi. Jeg lavede engang et stormøde med Randi gates, ham kender du måske ikke, men han er ret godt til at sælge konceptet til folk. Alt det lort han kunne lukke ud. Alle idioterne troede at de nu skulle ud og være millionærer. En sælger skal da bruge sine produkter selv! Ja den er altid god! Yes

"Empowering" det er et flot ord at bruge, men i bund og grund er det bare at spillede på folks følelser. Det er jo også den vej det måtte dreje sig. Nu kunne man ikke sælge folk konceptet mere. Nu skal du tjene penge for at jeg kan tjene penge. Det er det samme lort bare på nye flasker.

At du sige du kender folk der lever af det, ja og hvad så! Det betyder ikke en skid. Jeg tjente også kassen da jeg lavede det, men konceptet er sygt! Det er altid se ham der han er guld stjerne super motherfucker men 28 downlines, han tjener kassen! Ja det betyder ikke du kommer til det!

Men uanset hvordan i vender og drejer det, er det jo kun jer det skal leve med det.

Jeg ville også mene at jeg i dag kunne tage et hvilke som helst publikum og sælge dem ideen omkring MLM. Ingen problemer der. Det er jo ren psykologi. Men jeg har fundet ud af vil du virkelig hjælpe folk, så få dem til at se råddenskaben. Give dem det store indblik.    

 

 

Hej Remy,

 

Jeg kender godt Randy Gates. En gammel ven var ret vild med ham.

I bund og grund handler det ikke om en fantasi, men om at arbejde seriøst. Det er ihvertfald sådan jeg tænker. I mit team har vi cuttet hypen væk og arbejder seriøst. Hvis ikke man giver folk det store indblik, er man jo ikke seriøs. Hvem gider blive ført bag lyset? Jeg går ikke ind for at sælge en drøm, men hvis nogen er interesseret i at tjene lidt ekstra penge, kan jeg hjælpe ham med det.

Du må komme med nogle brugbare argumenter på hvorfor systemet pr. definition er "sygt". Jeg kan ikke se problemet I at ham, som har gjort alt arbejdet med at skabe et stort netværk, også får betaling for det, når jeg på ingen måde bliver snydt.  Det lyder mest af alt som et anfald af jante fra din side...  Eller hvad? :0)

 

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja du kan vende og dreje det som man vil. Big Smile

Hvis du kender ham godt kender du jo også hans personlige holdning til MLM.Smile og det er bestem ikke ham der er syg!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Bruhn:

Hej business,

Jeg tror at grunden til at det ofte tager 1 til to timer at præsentere muligheden er at man vil være sikker på at vedkommende der er med har forstået materialet. Jeg arbejder med en model der tager ca. 7 min. Det er lettere at holde ud :0) Der er dog også længere præsentationer, men 7 min kan være nok.

Omklamrende er bestemt ikke et godt navn for branchen... Det handler vel i bund og grund om at man har respekt for personen man har med. Om det er en ven eller en fremmed.

Jamen  hvis det virkelig er årsagen til, at det skal tage 1-2 timer, så må det da være total mangel på respekt. Hvis man ikke kan forklare konceptet på under 10 min, så er der dælme noget galt. Folk kan godt forstå tingene meget hurtigere. Min mening er, at man kan stille fx 10 punkter op oog løbe dem igennem i en fart. Så vil alle forstå det ;o) Hvis man derimod er henne i retning af scientology (som jo  nærmest har perfektioneret deres 'salg' med alle mulige og umulige psykologiske 'tricks'), så er 1-2 timer perfekt, fordi man får nedbrudt enhver modstand ;o)

Omkring det med venner, bekendte og familie..........jamen der synes jeg bare, at man skal skille tingene ad. Jeg ved ikke om jeg har ret, men jeg tror at mange venskaber og familierelationer er blevet ødelagt pga MLM. Jeg kan simpelthen ikke forlige mig med, at man skal blande sin MLM-business med det andet.

Måske er det netop den del, som jeg forstår er en del af fundamentet for MLM, som jeg bare ikke kan acceptere. Det bliver lidt sekt-agtigt...... Jeg har set nogle tv-klip fra sådan nogle hvervemøder eller noget i den stil, hvor det nærmest ligner sådan en massepsykose med messias der opilner alle osv.....

Ja.....jeg ved ikke om jeg kan forklare det bedre, men det virker imo omklamrende

Så er der selvfølgelig den del, der handler om tvivlsomme produkter, "dr. plind chen kui", som har lavet videnskabelige tests på 12 personer osv....ikke at det kun er MLM-firmaer der benytter den form for vildledning, men det forekommer også i det miljø.

Mens jeg sad og skrev, kom jeg til at tænke på, at hvis man nu havde et virkelig godt produkt. Hvorfor så ikke bare sælge det på almindelig vis og undgå den der hvervetankegang?

Jack

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Business:

Andreas Bruhn:

Hej business,

Jeg tror at grunden til at det ofte tager 1 til to timer at præsentere muligheden er at man vil være sikker på at vedkommende der er med har forstået materialet. Jeg arbejder med en model der tager ca. 7 min. Det er lettere at holde ud :0) Der er dog også længere præsentationer, men 7 min kan være nok.

Omklamrende er bestemt ikke et godt navn for branchen... Det handler vel i bund og grund om at man har respekt for personen man har med. Om det er en ven eller en fremmed.

 

Jamen  hvis det virkelig er årsagen til, at det skal tage 1-2 timer, så må det da være total mangel på respekt. Hvis man ikke kan forklare konceptet på under 10 min, så er der dælme noget galt. Folk kan godt forstå tingene meget hurtigere. Min mening er, at man kan stille fx 10 punkter op oog løbe dem igennem i en fart. Så vil alle forstå det ;o) Hvis man derimod er henne i retning af scientology (som jo  nærmest har perfektioneret deres 'salg' med alle mulige og umulige psykologiske 'tricks'), så er 1-2 timer perfekt, fordi man får nedbrudt enhver modstand ;o)

Omkring det med venner, bekendte og familie..........jamen der synes jeg bare, at man skal skille tingene ad. Jeg ved ikke om jeg har ret, men jeg tror at mange venskaber og familierelationer er blevet ødelagt pga MLM. Jeg kan simpelthen ikke forlige mig med, at man skal blande sin MLM-business med det andet.

Måske er det netop den del, som jeg forstår er en del af fundamentet for MLM, som jeg bare ikke kan acceptere. Det bliver lidt sekt-agtigt...... Jeg har set nogle tv-klip fra sådan nogle hvervemøder eller noget i den stil, hvor det nærmest ligner sådan en massepsykose med messias der opilner alle osv.....

Ja.....jeg ved ikke om jeg kan forklare det bedre, men det virker imo omklamrende

Så er der selvfølgelig den del, der handler om tvivlsomme produkter, "dr. plind chen kui", som har lavet videnskabelige tests på 12 personer osv....ikke at det kun er MLM-firmaer der benytter den form for vildledning, men det forekommer også i det miljø.

Mens jeg sad og skrev, kom jeg til at tænke på, at hvis man nu havde et virkelig godt produkt. Hvorfor så ikke bare sælge det på almindelig vis og undgå den der hvervetankegang?

Jack

Endelig en der kan se tingene for det de er!

Grunden til at man starter med at få folk til at lave listen over 100 personer man gerne vil "hjælpe" er jo netop at det højst sandsynligt vil være nogle personer du har et godt forhold til.

Disse personer er ikke så meget på vagt over for det lort du vil sælge dem! Som hr og fru hansen fra gaden! Derfor er de lette at overbevise.

 

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)