Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed

Side 2 ud af 9 (87 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolai

 

Du sender et spændende indlæg og jeg kigge på den hjemme side*SSS*

 

www.acneuro.com bliver du lidt kloger vi har ellers en søg amskin som hedder google der du kan finde ACN

 

Men ellers ja hvad sker hvis de lukker så er jeg uden arbejde men du jeg finder nok noget nyt*SS* Men nu har jeg heldigtvis lidt andet også der jeg ejer andele af så jeg er ikke så bange

 

Du jeg har venner som tjener penge idag ja og jeg har venner som har sin telefoni hos mig og du vi ringer gratis sammen smart*SS*

 

så nej ikke nogen der bliver snydt her

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor længe har du egentlig været i gang?

Og hvor tæt er du på at kunne leve af det?

 

mvh Hans

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans tror jeg*SS*

 

du lyder meget fornuftig det vil jeg give dig kan lide din syn på det lige den modsatte til min

 

Men først Network marketing står for at det er i din nærmeste  kreds din familie dine venner det handler alle produkter om indenfor  MLM om de kender sig forpligtede nej men en del jo me føler de sig forpligtet, nej det tror jeg ikke fordi de fleste vil heller hjælpe en i familie eller en af sine venner en  betale TV reklame hos TDC og så spare de penge

 

Næste du kommer med det har med at tjene penge og hvor meget  der vil jeg give dig helt ret det er ikke troværdigt at en siger at du kan tjene  millioner på et år og han har vært med i 2 år og tjener 5 000  eller 50 000 der giver jeg dig helt ret nu håber jeg ikke nogen siger man kan tjene 1 million på et år hvornår man starter lidt utopiskt for mig...

 

ja nu tager du lidt halv/hel syge mænd frem mod en som er normal og fremme i media, undskyld den er lidt for lav for dig 

 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
dont think about it, do it


Din signatur skræmmer mig. Du skriver direkte at man bare skal hoppe tankeløst ud i det.
Mener du seriøst at hvis man ønsker at starte en selvstændig forretning at så skal det ikke gøres gennemtænkt?

Hvorfor underskriver du dig i øvrigt ikke med dit navn?


Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
ja men for mange mennesker idag tænker for meget mange tror de skal opfinde den dybe tallerken. ser man en god mulighed så tage en chance i livet. Nu skal jeg fortælle dig at jeg fik denne mulighed af en ven der de starte i DK jeg sa nej men et par år sener hoppe jeg på den det eneste jeg er sur over var alt jeg ikke følte hvad min indstinkt sa den gang, fordi jeg tænkt mig for meget,

 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Privat er vores husstand ACN-fastnetkunde. Vores månedlige regning fra
ACN ligger på ca. 80 kr. og vi sparer penge i forhold til TDC.

Hvis man skal have en nogenlunde indkomst på 16.000 kr. om måneden, så
skal man have ca. 500 kunder af samme type som os uden der går noget
fra til selve telefonselskabet og dem der ligger højere oppe i
pyramiden.

Så vidt jeg husker, skal man også have et bestemt antal kunder før man
overhovedet får en krone, men dem tjener dem højere oppe i pyramiden
dog alligevel på.


Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 1:01:28 AM Forfatter: Claus Agerskov
Hvis man skal have en nogenlunde indkomst på 16.000 kr. om måneden, så skal man have ca. 500 kunder af samme type som os uden der går noget fra til selve telefonselskabet og dem der ligger højere oppe i pyramiden.

... hvilket viser, at pengene ligger i opbygning af pyramiden frem for salg af  ydelser.

 

mvh Hans

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus

 

Dejligt med en tilfredse kunde til at starte med

 

Ja men hvis du nu starter som fejedreng på mærsk hvem tjener mest du eller koncernchefen??? ja ju højre op man er ju mere tjener man det er logik for burhøns så er det på alle arbejdspladser idag me kalder vi det en pyramide???

undskyld mig men du har et godt indlæg men at folk ikke kan se at alle arbejdspladser er en form af pyramide,, men de kalder det organisation*SS* ka vi kalde ACN eller Tupperware LR for en organisation....

 

Tror du en fejedreng kan blive koncern dirketør nej det tror jeg ikke men jeg ved at her ka man komme frem om man gør et godt produktiv arbejde . Jeg ved ikke hvor mange kunder der skal til man husk nu du skal ha rep og de får kunder ju flere rep ju flere kunder og man arbejder sammen med et mål blive stort og godt 

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Min bedste aminoven Hans

 

Jeg har sagt hele tiden at i starten tjener du flesst penge mens du bygger din virksomhed op ja og så kommer der flere kunder i butikken så det får man en bonus for og den kan man leve af om man vil det efter et stykke tid der man kommer op i ORGANSIATIONEN      så bliver din passive indkomst så pass høj at du kan leve af det en TC som tager c.a 1-2 år at blive har minimum 600 kunder, men du skal vel tjene lidt inden det også*SSS* så har du bonuser 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 12:57:12 AM
Forfatter: Flempa
ja men for mange mennesker idag tænker for meget mange tror de
skal opfinde den dybe tallerken. ser man en god mulighed så tage en
chance i livet.





Innovate, don''t imitate (sorry, men den er faktisk imiteret fra en anden debat her på Amino)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 9 (87 indlæg)