Hej Jeg tror at Post Danmark lukker ned for den trafik, hvis den overskrider visse mængder. Jeg tror ikke det var deres intention med disse interne regler. Den underminere direkte deres egen fortjeneste!! Tænk, hvis samtlige kunder hos Post Danmark benyttede denne trafik!! Vi nærmer os snart 1. april, så mon ikke det kan ligne en lille spøg!! mvh |
Hej ja efter nattens sidste kommentarer kan jeg godt forstå at man bliver lidt forvirret, men der sker INGEN ÆNDRINGER i forhold til en nuværende aftale, hvilket betyder:
- I kan stadig beholde en Webpack aftale, men måske bliver der en anden adgangskode / kundenummer som skal indtastes
- Returadressen bestemmer I selv
Altså der sker ingen ændringer i dagligdagen, udover man sparer penge og regningen kommer fra Scandi Parcel i stedet for som per nuværende PostDanmark.
Så ALLE WEBSHOPEJERE har mulighed for at spare penge gennem vores koncept, men naturligvis kan ANDRE VIRKSOMHEDER også tilmelde sig en aftale gennem Scandi Parcel, men der bliveer med tiden også mulighed for andre indkøb: Webshop med forskellige integrationer, emballage, kontorartikler, måske kan man tilknytte en revisor, lagerhotel, altså grundlæggende lave stordriftfordele for hinanden...
Der kommer en blog på www.scandi-parcel.eu som folk kan komme med gode ideer til når ideerne kommer frem og de vil blive bearbejdet undervejs.
ALTSÅ konceptet Scandi Parcel & Logistic er til for at spare penge og udnytte resourcer, så man kan fokusere på det vigtigste i en webshopejers hverdag, sælge varer og vedligeholde sin shop og give kunderne den bedste kundeservice ! Så man kan beholde fokus på det vigtigste.