Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

klamphugger eller SEO eksperter?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu blevet kontaktet af div seo ekserter som kan det hele på den have tid og har kun mødt en som ville garantere mig top fem på bestemte søgeord (gode søgeord) han har givet mig et overordentligt godt tilbud med min binding og alt hvad der følger med dertil.

jeg er på nippet til at sige: go go go!! men min indre vagt siger stop!.

hvordan i alle verdener skal en almen person som mig sikre mig at det som min internet læge nu fortæller mig er sandt, og ville det bedste træk for mig være at få en seo ekspert til at efter lade noget permanent, som eks link building eller rettelser på min side.

hvem kan man stole på?

falder mit hus sammen når pengene er betalt?

hvordan udvælger jeg det rette "team"?

skal jeg satse på "degulesider agtige links" eller skal jeg søge efter noget "permanent" grej?

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgemaskineoptimering handler om tillid til den person der udfører optimeringen. Den tillid kan man få ved at få oplyst nogle referencer, ved at tale med personen og høre hvad hans planer med din side er mv. Et faresignal er ofte hvis man garanterer en bestemt placering - man kan aldrig garantere noget, men man kan vurdere hvor stort et arbejde mv. der skal til for at man muligvis kommer i top 5. Det handler jo ikke kun om at ligge godt på forskellige søgeord, det handler også om at det er den rette landingpage, så brugeren ikke bare kommer ind på siden og forlader den igen med det samme.

Jeg er i gang med at udføre SEO for en kunde, der tidligere har fået optimeret deres side ved et relativt stort firma. Det firma der havde optimeret siden før mig, havde godt nok fået nogle af søgeordene i top 5 og endda nogle på 1. pladsen. Problemet med det var, at de landingpages de selv havde lavet kun var skrevet til søgemaskinerne og meget af teksten var endda kopieret direkte fra Wikipedia!!! Når en bruger så søgte på et bestemt søgeord og kom ind på en af de her absolut ikke forståelige landingpages havde brugeren forladt siden igen inden der var gået 5sek og afvisningsprocenten var næsten = 100%

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det at de ikke vil garantere dig en top 5 placering er vel mere et tegn på realisme end på "klamphuggeri" som du antyder.

Det vil vel svare til at et filmselskab vil kræve af en manuskriptforfatter at filmen vinder en oscar. Din placering afhænger jo ikke kun af hvad du gør, men også hvad alle andre gør, og ligsom det er umuligt at vide hvad oscar-dommerne ligger vægt på, så er det vel umuligt på forhånd at garantere dig en placering.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Omar

Hvis det drejer sig om din side rudefix? Så tror jeg du vil få meget stor effekt Google/SEO mæssigt ved at droppe FLASH og få siderne lavet i HTML og skrevet noget mere tekst om dine ydelser.

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være interessant at hører hvilke søgeord der er tale om. Er det ord der er hård konkurrence på, eller er det et produkt hvor konkurrencen er mindre hård.

Eks. ord som webshop, hjemmeside, etc. er der ekstrem hård konkurrence, og en fornuftig løsning her kunne være at anvende adwords. Ellers vil det bliver ekstrem dyrt at få en top 5 placering.

Bemærk at din top 5 placering bør inkluder hele sætninger hvor ordet indgår så en bruger eks. skriver "flot WEBSHOP med kortbetaling", skal siden jo stadig komme i top 5. Et godt råd er, at sætninger med op til 5 ord hvor dit søgeord indgår også skal være garanteret denne top 5 placering.

Jeg tror ikke på du kan skabe mere salg ved SEO end ved adwords. Er din side sat korrekt op og du sørger for, at holde siden opdateret og så vidt muligt gøre siden synlig vil du spare dig selv for en masse penge.

Har du en side der omsætter for 1-2 mio. og du tjener over 3-400.000 om året kan du klart springe ud idet. Ellers vil jeg klart anbefale dig adwords til at starte med her betaler du kun for den trafik du får.

For 20000 kr. som du formentlig skal betale for en garanteret top 5 placering kan du virkelig få mange besøgende ved adwords, og du kan danne dig et bedre overblik over præcis hvad ord kunderne søger for at finde din side. :-)

Lad os hører lidt mere om dit projekt, og lov mig at du ikke tror på alt hvad de her SEO sælgere ringer og fortæller, så ender du som en fattigmand.

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

 

 

 

 

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm.

tillld baseret på hvad? jeg har jo ikke evner til at se om en reference er god eller dårlig? det hjælper mig jo ikke meget at få smidt en side i hovedet g blive bedt om at skrive nogle bestemte søgeord, for jeg aner ikke om ligepræcis de søgeord er de søgeord som der er rift om!

så hvordan tillid?

jeg regner ikke med nogen garanti! jeg vil bare gerne vide at jeg får noget for pengene. ellers går jeg ned og køber en lotto kupon. 

oscar dommere kan ikke subjektivt vurdere om de syntes en film er god eller dårlig det er noget hvås og dårlig sammen ligning, de har konkrete ting som de skal vurdere. fordi de syntes en skuespiller er god gør ikke at en skuespiller er god behøver vist ikke yderligere uddybelse! når det er sagt så har ejg da forstået at google har nogle bestemte parameter for om en side er god, målrettet, vigtig og blablabla.. har da også forstået at man kan lægge sig ind i disse parameter både rigtigt og forkert, jeg har også forstået at seo eksperternes opg er at få lagt en side ind så den er så målrettet som muligt mod dem som har behov for siden (indhold) altså fremvise siden for google som noget vigtigt for en bestemt kreds! 

det er da ret konkret (JEG FORSTÅR IDEEN OM AT MAN IKKE KAN GARANTERE NOGET)

 

min side ligger tit højere på "gode" søgeord end nogle af de nuværende html side konkurenter, så jeg tror jeg har en bedre chance ved at SEO min side.

mangler bare udvælgelses værktøjet (netto eller aldi??)..

ville være rart hvis nogle også kunne fortælle om hvordan de selv har udvalgt sig seo mænd og om de har haft klamphuggere oplevelser eller modsat Big Smile

 

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

"oscar dommere kan ikke subjektivt vurdere om de syntes en film er god eller dårlig det er noget hvås og dårlig sammen ligning, de har konkrete ting som de skal vurdere. fordi de syntes en skuespiller er god gør ikke at en skuespiller er god behøver vist ikke yderligere uddybelse! "

Jeg synes ellers sammenligningen er ret god. Der er så vidt jeg ved omkring 5.000 til at bedømme oscar nomineringerne, som alle er velkendte, respekterede indenfor deres fag. Det kan godt være en del af disse ikke kan vurdere filmene objektivt fordi de har en forbindelse af en eller anden art til produktionen, men overordnet set er det en objektiv vurdering af en skuespillers præstationer. Til sammenligning ligger du din side i hænderne på en algoritme (maskine) som google har bygget til at tolke din hjemmeside. Den kan være ligeså dårlig som så meget andet til at fortolke dit indhold. Derfor hjælper du den på vej via SEO. Bare fordi google tolker dit indhold som dårligt, betyder det jo ikke være at det er det, og vice versa.

 ville være rart hvis nogle også kunne fortælle om hvordan de selv har udvalgt sig seo mænd og om de har haft klamphuggere oplevelser eller modsat Big Smile 

Det har du også enhver ret til :) Jeg er hverken selv SEO ekspert, eller endnu har haft nogen konkret erfaring med SEO eksperter. Jeg synes bare tråden havde brug for mit indspark. :D 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde det lige som dig, da vi skulle vælge seo-mand for snart et år siden..
Jeg valgte Thomas Rosenstand fra concept-i, fordi jeg havde læst en masse pæne ord om ham på amino og fordi han ikke er så "sælger-smart" og anmassende som mange andre og han er god til at forklare tingene på et niveau, hvor jeg kan forstå dem..  (og der skal meget til, for jeg har ikke en fløjtende fis forstand på den slags).
Jeg valgte også Thomas, fordi jeg kunne se, at han havde referencer fra virksomheder jeg kendte, som har været godt tilfredse.

Vi har også været yderst tilfredse og Thomas er 100 % til at stole på!

Sidste år havde vi gennemsnitligt 10-12 nye virksomheder som kunder, som aldrig har handlet hos os før.
Efter vi fik Thomas ind over, fik vi sidste år i rekordmåneden 69 nye kunder - og i år, på trods af krise og nedgang i vores branche, har vi fx i denne uge fået 14 nye, selv om det kun er onsdag Big Smile I tal har vi i 2008 haft en fremgang på 56 % i omsætning, uden at ændre vores salgspriser, og det er helt sikkert pga. hjemmesiden/seo.

Vi plejer at betale et fast beløb hver måned, for at få ordner vores adwords/seo - og jeg var lige ved at falde ned af stolen, da jeg forleden fik en mail fra Thomas, hvor i han skrev, at nu synes han ikke, vi skulle betale fast til ham længere, for nu var vores side rigtigt godt med..
Så nu synes han bare, vi skulle hive fat i ham, når vi har noget, vi ikke selv kan finde ud af.
Det er da ærlighed så det gør noget!
Første gang jeg har prøvet, at en leverandør har bedt mig holde op med at købe ydelser, de plejer at prøve at sælge mig mere :-)

Så ham kan jeg absolut kun anbefale!!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

okay lyder fantastisk, og samtidig som om du er i lommen på ham hihihi.. sorry

aj jeg prøver lige at give ham et kald, for at høre hvad han har at sige.

 

min hjemmeside er under opbygning www.rudefix.dk og virksomheden er kun en måned gammel. vi udskifter ruder på personvogne og varevogne (service) til privat, erhver samt forsikringsselskaber og leasingselskaber (målgruppe).vi har haft 250 besøgende på en måned hvoraf 15 konverterede til kunder.

 

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

har lige set deres side, de kom nr et i google når man søger på seo og de virker super hvad måtte du slippe for dit projekt og hvad gav det af kunder (ca.) det ser top dyrt ud, de tager 1300kr i timen, og hvad kan man nå på en time? hihi..

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)