Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det virkelig være lovligt?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Jeg har lige kigget mine indlæg igennem og kan ikke få øje på, at jeg har kaldt mekanikeren en "svindler" - så din kommentar må være henvendt til en af de andre indlægsholdere Smile
Med hensyn til beløbsstørrelsen: Nogle gange går der bare princip i tingene - uanset beløbets størrelse. Især hvis man føler at folk har prøvet at snyde. 
Er det så fornuftigt?
Afgjort ikke altid - men det er nok her, at vi ser forskelligt på det i denne sag. Ud fra min egen erfaring med en mekaniker kan jeg godt sætte mig ind i trådstarterens vrede. Jeg er til gengæld fuldstændig enig med dig i, at man selvfølgelig skal prøve med et forlig i første omgang.

Uenighed er godt. Ser frem til flere uenigheder med dig Big Smile

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behver du såmænd ikke da mine bemærkninger ikke gik på dit indlæg specielt men selve det at bruge optagede telefonsamtaler. Jeg er da også fuldstændig enig med dig i at man nogle gange skal se flot på beløbsstørrelser og kigge på principper. Det er noget jeg faktisk tit oplever indenfor mit eget fag. På den ene side skal man ikke spille hasard med kundernes penge og føre sager som der måske nok er udsigt til at vinde men som ikke giver kunden titstrækkelig værdi til at det kan svare sig at føre dem. På den anden side er der nogle som bare har lyst  til at føre men hvor man så enten holder sig tilbage eller mere eller mindre fører sagen for egen regning eller risiko. Her er man dog godt hjulpet af omkostningsdækningen fra staten når/hvis sagen vindes.  

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)