Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IP-adresse og SEO?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har et spørgsmål omkring søgemaskineoptimering mellem flere hjemmesider, som ligger på samme webhotel med "shared IP". De websites linker til hinanden fra bunden af alle siderne. Ville det give bedre resultater på Google, hvis alle websites fik deres unikke IP? Er det virkelig noget Google "går op i"?

Bonus spørgsmål: Tjekker Google hvor gammelt et domæne er, og har det også indflydelse?

Håber at høre fra Jer...

På forhånd tak Smile

 

/Shock

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja til begge dele :) - og endnu bedre med hver sin IP C-klasse, samt forskellie registratorer og whois informationer ...

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Ja til begge dele :) - og endnu bedre med hver sin IP C-klasse, samt forskellie registratorer og whois informationer ...

Hej Mikkel,

Det blev lige lidt for teknisk med IP C-klasse, hvad betyder det?

Tænk sig at man lige har flyttet alle domæner hen på et ID hos DK-Hostmaster, og så finder man ud af at det er betydningsfuldt - oh shit!

Hvor stor en betydning har IP, på en skala fra 1-10?

Og hvor stor en betydning har registratorer og whois informationer, på en skala fra 1-10?

Det jeg prøver at finde ud af, er om det kan betale sig at købe unikke IP'er for ca. 300 kr. om året per domæne, samt om jeg skal flytte alle domænerne ud på forskellige bruger-ID hos DK-Hostmaster...

Tak for hjælpen indtil videre, og det hurtige svar...

/Shock

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. Whoid informationer, ha jeg hørt at nogle søgemaskiner også skulle kigge på hvor langt frem i tiden man har betalt for sit domæne, da det virker mere seriøst hvis man har betalt for 3 år end bare for et enkelt, selvom det er det mest normale.

Dog kun noget jeg har hørt en enkelt gang, men alligevel fra nogle hvor andre fif har tillagt 25% omsætning på vores iste fra den måned til den næste.

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo helt vildt så mange ting som spiller ind...

Google du er en videnskab i sig selv Embarrassed

/Shock

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)