Ejendomsmæglerne har jo ikke ligefrem travlt med at skrive slutsedler på ejendomme, og de er derfor også interesseret i at holde deres omkostninger nede - så afgjort et marked for at udvikle en "netto" biz rettet mod den målgruppe. Personligt ville jeg kontakte de forskellige ( Nybolig, EDC etc. ) hovedkontorer og spørge dem og de ikke ville tage jeres koncept med i deres månedsbrev til deres mæglerkontorer rundt omkring i landet. Samtidig ville jeg tage kontakt til ( kold canvas per telefon og så en mail efterfølgende )de største grupper af mæglere i f.eks. de tre største byer i Danmark, dem finder du på deres egne hjemmesider, og tilbyde dem konceptet. Held og lykke
|
Hans har helt ret i alle konklusionerne.
Jeg skriver ikke, at jeg har arbejdet med AdWords i 12 år selv om det godt kunne tolkes sådan.
Og det er rigtigt set, at I og ved at AdWords først kom på Nettet i 2002 så er det forvirrende, at der står 12 år, selv om udsagnet er korrekt nok.
For det er ikke lykkedes os at nå 300 på 12 år, 11 år, 10 år, osv. - så selvfølgelig skulle der stå 7 år - en skrivebøf når det er sent på aftenen - beklager.
Venlig hilsen,
Christian