Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføring..hvad virker?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejendomsmæglerne har jo ikke ligefrem travlt med at skrive slutsedler på ejendomme, og de er derfor også interesseret i at holde deres omkostninger nede - så afgjort et marked for at udvikle en "netto" biz rettet mod den målgruppe.

Personligt ville jeg kontakte de forskellige ( Nybolig, EDC etc. ) hovedkontorer og spørge dem og de ikke ville tage jeres koncept med i deres månedsbrev til deres mæglerkontorer rundt omkring i landet.

Samtidig ville jeg tage kontakt til ( kold canvas per telefon og så en mail efterfølgende )de største grupper af mæglere i f.eks. de tre største byer i Danmark, dem finder du på deres egne hjemmesider, og tilbyde dem konceptet.

Held og lykke

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans har helt ret i alle konklusionerne.

Jeg skriver ikke, at jeg har arbejdet med AdWords i 12 år selv om det godt kunne tolkes sådan.

Og det er rigtigt set, at I og ved at AdWords først kom på Nettet i 2002 så er det forvirrende, at der står 12 år, selv om udsagnet er korrekt nok.

For det er ikke lykkedes os at nå 300 på 12 år, 11 år, 10 år, osv. - så selvfølgelig skulle der stå 7 år - en skrivebøf når det er sent på aftenen - beklager.

Venlig hilsen,

Christian

 

 

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

 

Jeg er ret sikker på, at Christian henviser til jeres forside, hvor I siger, at I har hjulpet mere end 2000 danske firmaer.
Jeres domæne er registreret på den dato, som Christian nævner, så mon ikke han har hittet datoen hos dk-hostmaster?

Umiddelbart forstår jeg godt, at Christian har studset lidt over jeres store succes. For mig virker det også imponerende at man kan skaffe og tilfredsstille så mange kunder med to mobiltelefoner og en g-mailkonto. Hvis der ikke er tale om en overdrivelse eller en fejl, har I helt sikkert en masse at lære os andre.

Tillad mig at citere fra forsiden: "MoJo AdWords' kvalificerede Google medarbejdere har gennem årene hjulpet mere end 2.000 danske firmaer med deres AdWords annoncering."

Ville det være mindre misvisende hvis der stod: "MoJo AdWords' kvalificerede Google medarbejdere har gennem årene hjulpet mere end 2.000 danske firmaer med deres AdWords annoncering sammenlagt, både fra tidligere arbejdsgivere og som ansat hos MoJo AWords."?

Der står desuden også under vores firmaprofil: "Vores medarbejdere har alle mellem 4-6 års erfaring med Google AdWords." Hvis det er misvisende eller dårligt informerende synes jeg blot I skal sige det og så vil jeg se på om det bør rettes til.

Hvad angår dato hjemmesiden er registreret, så er det helt korrekt. Vi har ikke altid heddet MoJo AdWords, både hjemmeside og firmanavn er lavet om og mojoadwords.dk er vores nye site og det blev først lanceret i sidste uge Big Smile Der kommer nogle referencer op på siden i denne uge.

Men jeg er nu også imponeret over at man kan have lavet markedsføring i 12 år og kun have 300 kunder. Går ud fra at der ikke bliver lavet opsøgende salgSmile

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Hans har helt ret i alle konklusionerne.

Jeg skriver ikke, at jeg har arbejdet med AdWords i 12 år selv om det godt kunne tolkes sådan.

 

Og konklusionerne har jeg nu svaret på.. og fair nok, skrivebøffer forekommer vist for os alle nu og da Smile

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MoJoAdWords:
Hvis det er misvisende eller dårligt informerende synes jeg blot I skal sige det og så vil jeg se på om det bør rettes til.

Jeg anfægter bestemt ikke sandhedsværdien - det har jeg intet belæg for. Men på mig virker det som en overdrivelse, og jeg vil typisk flygte fra siden i en fart. Det kan godt være, I kan dokumentere de 2000 kunder og jeres måde at regne det tal ud på, men før jeg når at spørge, har jeg fundet nogen, som fremstår mere troværdige at handle hos.
Hvis det var mit site, ville jeg foretrække at præsentere den enkelte medarbejder med navn, billede, uddannelse, kompetencer og referencer. Hvis jeg hos én af jeres referencer kan få at vide at netop BentOle på en uge fordoblede antallet af besøgende og tredoblede antallet af besøgende, der konverterer til kunder, så er jeg ligeglad med den 1999 andre.

God vind med jeres firma. Jo flere der bliver af jeres slags, des flere er der brug for...

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fint du har det sådan og jeg vil da tage det op til overvejelse, men jeg vil nu mere satse på at de besøgende vi får kigger på vores kundereferencer.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

MoJoAdWords:
jeg vil nu mere satse på at de besøgende vi får kigger på vores kundereferencer.

Jeg kan ikke finde jeres kundereferencer. Måske skal de mere frem i lyset?

mvh Hans

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt på linie med Hans her. Et firma, hvor jeg ikke kan se noget info om ejerskab eller navne på ansatte. Hvor kontaktmailen er en gmail. Og hvor der ikke står nogle kundereferencer. Dem ville jeg aldrig drømme om at handle hos.

Heldigvis er det noget, I let kan ændre på.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, det var mig der var lidt hurtig, jeg havde regnet med du havde læst indlægget før hvor der stod: "mojoadwords.dk er vores nye site og det blev først lanceret i sidste uge Big Smile  Der kommer nogle referencer op på siden i denne uge."

De tomme bokse på siden skal indeholde referencer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Markedet for ejendomsfotografering sidder firmaet eSoft på. Men der er helt sikkert plads til forbedringer både konceptmæssigt og billedmæssigt. Ingen tvivl om det!

Men hvorfor i al verden dog gå igang med at tilbyde jeres services til folk der vil sælge udenom mæglerne? Det må være en utrolig lille andel der prøver selv igennem dba etc.? Og så skal du også huske at ejendomsmæglerne selv tjener på boligfotograferingen. Dvs. den pris de får fra fx eSoft, er ikke den samme pris som sælger får.

En anden mulighed indenfor bolig/ejendomsfotografering kunne være at gå i krig med fx. ferieboligudlejere.

Hilsen Morten 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)