Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføring..hvad virker?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En fysisk adresse og måske nogle åbningstider vil nok også være et hit, ligesom et cvr-nummer nok også vil medvirke til at underbygge troværdigheden. (Jeg kan ikke lige finde jer på CVR ved at søge på mojo)

Derudover virker det ikke synderligt troværdigt at der blot står to mobilnumre der begge er "Taletidskort uden yderligere informationer registreret" - Det håber jeg bliver bedre når jeres nye telefonsystem kommer op :-)

Sådanne ting som ovenstående havde jeg nok valgt at få i orden inden siden åbnede for offentligheden.

Hvis jeg kom forbi sådan en side, ville jeg ihvertfald ikke give sådan en side et 2. besøg hvis jeg mødte den i den tilstand og var en potentiel kunde indenfor lavet adwordskampagner. 

Så var jeg blot listet videre til den næste udbyder på listen.

Tag ovenstående som velmendende og positiv kritik, ikke som et surt opstød, det er skrevet i bedste mening Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

MoJoAdWords:

Men jeg er nu også imponeret over at man kan have lavet markedsføring i 12 år og kun have 300 kunder. Går ud fra at der ikke bliver lavet opsøgende salgSmile

Det er under 300 AdWords kunder på 7 år.

Dertil kommer Søgemaskineoptimeringskunder, Konverteringsoptimeringskunder og kunder, der bruger eet af vores CMS systemer, kunder, der kører vores "Kunder på et Sølvfad" løsning samt vores helt egne projekter.

Så på den konto er jeg meget tilfreds med resultatet...

Mvh,
Christian

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Jeg er helt på linie med Hans her. Et firma, hvor jeg ikke kan se noget info om ejerskab eller navne på ansatte. Hvor kontaktmailen er en gmail. Og hvor der ikke står nogle kundereferencer. Dem ville jeg aldrig drømme om at handle hos.

Heldigvis er det noget, I let kan ændre på.

Jeg er en Google fanatiker og vil altid bruge Gmail og det vil jeg nu heller ikke lægge skjul på.

Kundereferencerne kommer, igen igen igen, i denne uge.

Ejerskab/Info om virksomheden.. Ja, det er beklageligt, der kommer selvfølgelig et CVR nummer på. Embarrassed

 

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

En fysisk adresse og måske nogle åbningstider vil nok også være et hit, ligesom et cvr-nummer nok også vil medvirke til at underbygge troværdigheden. (Jeg kan ikke lige finde jer på CVR ved at søge på mojo)

Derudover virker det ikke synderligt troværdigt at der blot står to mobilnumre der begge er "Taletidskort uden yderligere informationer registreret" - Det håber jeg bliver bedre når jeres nye telefonsystem kommer op :-)

Sådanne ting som ovenstående havde jeg nok valgt at få i orden inden siden åbnede for offentligheden.

Hvis jeg kom forbi sådan en side, ville jeg ihvertfald ikke give sådan en side et 2. besøg hvis jeg mødte den i den tilstand og var en potentiel kunde indenfor lavet adwordskampagner. 

Så var jeg blot listet videre til den næste udbyder på listen.

Tag ovenstående som velmendende og positiv kritik, ikke som et surt opstød, det er skrevet i bedste mening Smile

Jamen tak for det og jeg er som sådan også enig med dig. Adresse og CVR kommer også på.

Men uanset hvad du og andre mener, så har vi en afvisningsprocent på 3%, så vi kan ikke være helt galt på den Smile

Og jeg tager intet af det som sure opstød, synes det er fint at få noget kritik, som jeg helt sikkert også tager til efterretning.
Men skal vi oprette en ny tråd eller føre en samtale over besked? Føler lidt vi sidder og ødelægger en tråd der oprindeligt handlede om noget helt andet.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

To korte spørgsmål til Mojoadwords:

1.

Hvad betyder det, at "vores medarbejdere er Google AdWords uddannede"? Betyder det, at de er Google Advertising Qualified Individuals?

2.

I skriver: "Er du en af de 6% som ikke ønsker at fortsætte samarbejdet efter den første måned, kan dette til hver en tid opsiges.".
Jeres domæne er fra 7. februar 2009. Hvordan har I regnet jer frem til de 6% på den tid?

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et åbent spørgsmål: Er I ved at eksemplificere, hvordan man mest effektivt kaprer en tråd, eller hvad sker der lige her???
Træls for trådstarter at modtage alle de advimails om indlæg, der ABSOLUT ingenting har med hans spørgsmål at gøre Stick out tongue

Bare et lille beskedent øf herfra.. Smile

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle, 

 

tak for de fine svar, lærte også en del om adwords :)

hvis der er nogle der har nogle kommentarer til hvorvidt i mener der er marked for at sælge til private direkte i stedet for gennem ejendomsmæglere, hører jeg dem gerne :)

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu ved jeg ikke om i har startet som fuldtids eller som deltids erhvervsdriver, men hvis det er fuldtids er det bare på cyklen og rundt og se på tomme huse og evt rette henvendelse til de som har huse til salg og tilbyde den ekstra service at lave ekstra fotos af deres salgs/udlejningsboliger. En anden ide var også at tage fat i udlejer, privat /offentlig og tilbyde fotos af boliger til udlejning, eksempelvis sommerhuse som nævnt før i denne tråd. Ved ihvertfald at mange private udlejer af sommerhuse gerne ville kunne fremvise prof. billeder af deres hus, så mener de jo også de kan forlange lidt mere i leje osv (salgsargumenter)

Blot lidt tanker og filosofi herfra.

En ide (som kommer måske mig tilgode) er også at få lavet en stak cars-streamers, som kunderne så får i bilens bagrude. De er billige og ses jo af mange - rundt i hele danmark !

Held og lykke med jeres foretagne

 

 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)