En fysisk adresse og måske nogle åbningstider vil nok også være et hit, ligesom et cvr-nummer nok også vil medvirke til at underbygge troværdigheden. (Jeg kan ikke lige finde jer på CVR ved at søge på mojo) Derudover virker det ikke synderligt troværdigt at der blot står to mobilnumre der begge er "Taletidskort uden yderligere informationer registreret" - Det håber jeg bliver bedre når jeres nye telefonsystem kommer op :-) Sådanne ting som ovenstående havde jeg nok valgt at få i orden inden siden åbnede for offentligheden. Hvis jeg kom forbi sådan en side, ville jeg ihvertfald ikke give sådan en side et 2. besøg hvis jeg mødte den i den tilstand og var en potentiel kunde indenfor lavet adwordskampagner. Så var jeg blot listet videre til den næste udbyder på listen. Tag ovenstående som velmendende og positiv kritik, ikke som et surt opstød, det er skrevet i bedste mening |
MoJoAdWords:Men jeg er nu også imponeret over at man kan have lavet markedsføring i 12 år og kun have 300 kunder. Går ud fra at der ikke bliver lavet opsøgende salg så
Det er under 300 AdWords kunder på 7 år.
Dertil kommer Søgemaskineoptimeringskunder, Konverteringsoptimeringskunder og kunder, der bruger eet af vores CMS systemer, kunder, der kører vores "Kunder på et Sølvfad" løsning samt vores helt egne projekter.
Så på den konto er jeg meget tilfreds med resultatet...
Mvh,
Christian