Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO til NP3Design.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle interesserede.

Jeg er på udkig efter en der har lyst til at se igennem min seohttp://www.np3design.com/ og eventuelt har mulighed for at rette den til.

Da jeg ikke har fast indtjening, vil jeg hører om  der en der har tid og lyst til at gøre det gratis.

 

Henvendelse skal ske over msn: niller33@hotmail.com eller telefon: 4060 6223

 

Glæder mig til at høre fra dig/jer.

 

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ganske gratis levere et par stykker input her på Amino.

Først skal du overveje, hvilke søgeord, du vil findes på. Er det freelance webdesigner og freelance programmør, som forsidens title lægger op til? Så skal du i hvert fald sørge for at få tilpasset teksten på forsiden så ordene webdesigner og programmør indgår på siden i ren tekst.

Din title kan også trænge til en let omrokering. Flyt rundt, så du har de relevante nøgleord først og dit firmanavn til sidst. Hvis folk søger direkte på dit firmanavn, skal de nok finde dig.

Og så har din side desperat brug for flere links. Med mindre du netop har gjort noget ved sagen, ser det ud til, at du pt. har links fra noget i retning af to sider foruden Amino. Det er ikke nok. Du må i gang med at gøre opmærksom på dig selv og arbejde på nogle links. Et godt sted at starte er ved at tilføje din side til en stribe forskellige linkkataloger. Læg f.eks. ud med at kigge på listen hos semoblog.

Sørg nu for, at de indgående links kommer til at understøtte de nøgleord, som du gerne vil findes på.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)