Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil findes.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmeside, en slags nyhedsside, men den er ikke særlig google optimerede, mine indlæg bliver ikke fundet af google, det gør min hovedside til gengæld, jeg har lavet en sitemap-oversigt i google-værktøjet, men det virker som om de ikke er nået til det endnu:) også vil jeg gerne undgå at skulle ind oglave et nyt sitemap hver gang jeg skriver en historie.

 

Jeg bruger iweb, simpelhen for at holde det så simplet som muligt, jeg skal ikke rode ved links eller noget, bare skrive. Meta-tags gør jeg ikke, det bliver forbesværligt, men jeg har skrevet en ordentlig starttekst på alle hovedsiderne. (ligenu er den 'sort på sort' på min forside, det er et problem for google, det ved jeg godt.)

Jeg kunne godt tænke mig at mine historier faktisk blev fundet:)

WWW.ForSejt.dk

Mange tak for hjælpen.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine historier indlæses med Javascript, formentlig fra et RSS-feed. Så længe det sker, vil Google ikke finde dem - deres robot forstår ikke Javascript.
Du bliver formentlig nødt til at droppe iWeb som platform.

Få desuden fjernet din sorte tekst fra forsiden så hurtigt som muligt - opdager Google det, bliver hele dit site formentlig blacklsitet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

David har ret mht javascript.

Din blogforside ser nogenlunde sådan ud, når Googlebot kommer forbi for at læse dem. Ikke meget at arbejde med, vel?

Hvis du vil findes, må du skifte system.

Fra København V
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

det ser ud til at i er enige:) jeg skifter system:)

 

Hvilke software er bedre, når jeg bruger mac, har tænkt over dreamweaver, er det bedst?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Software til en blog? Prøv Wordpress.

Det er gratis, nemt at gå til, fleksibelt og populært. Det betyder blandt andet, at der findes et væld af gratis skabeloner derude, samt et hav af guides til, hvordan du kan vride og dreje Wordpress, som du har lyst til.

Fra København V
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe, jeg havde lidt flashback til Linux install da jeg installeret wordpress, det er advenceret :) men mange tak, jeg skal have det prøvet nu.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)