Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye koncept Yagobii

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det ser ud til, at siden fungerer bedst i IE og Firefox.. Vi er nu igang med at få siden til at fungere optimalt med chrome of safari.

Men i må endelig sige til hvis i bruger IE og FF og det ikke fungerer for jer.

 

//Jonas

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Er der lidt flere der har mødt op at indsætte lidt spørgsmål og oprette en midlertidigt bruger mens vi har vores 45 betatestere siddende? Og så komme med lidt feedback?

Yagobii:

Siden er låst og kræver brugernavn og password.

Brugernavnet er: preproduction

Password er: planum

 

I kan komme ind og oprette en midlertidigt annoncørbruger her

I kan komme ind og spille som normale brugere her

Det ville vi virkelig sætte pris på :)

Hvis i også gider at prøve spillet af og se jeres egne spørgsmål kan i gøre det på http://dev.yagobii.com

 

// Jonas

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså ideen er vel fin, var det første jeg tænkte

MEN

nu har jeg lige prøvet alle jeres spørgsmål

Nåede 0 rigtige... tiden man får til at finde svaret var gået på mange af spørgsmålende inden siden overhovet var loadet (google og i nogle tilfælde den man skulle finde svaret på)

... og i nogle tilfælde inden jeg havde læst spørgsmålet færdigt...

kan godt se jeres fordel i det, (i udbetaler mindre) :D men giver jo ikke rigtig lyst til at komme tilbage på siden en anden gang... man får jo ikke sin gulerod

 

Var lige hvad jeg havde og sige :)

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Rasmussen:
Var lige hvad jeg havde og sige :)

 

Hej Anders , tak for din respons !

 

Ja det er et problem vi lige skal have lavet om på inden final release. Som det ser ud nu, hvis du svarer på et spørgsmål, skal den næste der kommer svare 10% hurtigere. Men da vores betatestere snart kan svarene udenad(selvom det ikke bliver muligt at få samme spørgsmål 2 gange når siden er helt oppe), bliver det meget svært for de næste at være 10% hurtigere. Når vi launcher siden vil det være sådan, at man skal være en bestemt procentdel hurtigere end gennemsnittet, og ikke brugeren før dig.. Der vil det give lidt mere realistiske tider. Men vi nulstiller lige alle tiderne her i aften så det er til at spille igen.

Anders Rasmussen:
kan godt se jeres fordel i det, (i udbetaler mindre) :D

- Det er skam ikke for at få nogen fordel, for som du siger, så giver det en dårlig oplevelse, og så har annoncørerne ikke fået det de har betalt for.. Det er udelukkende noget der hænder under betatestningen :)

Hvis du også gider at oprette en annoncørbruger og indsende et spørgsmål, ville det være endnu mere perfekt !! (Brugeren er kun midlertidig, og du bliver ikke bombarderet med nyhedsbreve efter eller noget)

 

Mvh Jonas

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg sidder lige og laver lidt midlertidige spørgsmål fra min advertiserbruger som folk kan spille lidt med under denne uges betatesting, er der nogen der vil have nogle spørgsmål med, så skriv dem til mig her eller i en PB, så indsætter jeg dem, uden du behøver at oprette bruger.

Men hvis du selv vil se statistikken på dit spørgsmål, hvor mange der har svaret forkert, rigtigt og hvor mange der ikke nåede det + hvilke søgemaskiner spillerne valgte at bruge til dit spørgsmål kan du selv oprette en annoncørbruger her .

Siden er låst til brugernavn: preproduction og password: planum

 

//Jonas

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Nu går det super godt. Vi har fået rettet de fejl vi er blevet gjort opmærksomme på, og har nu fjernet låsen på siden, da vi har haft mange anmodninger om "spilletilladelser" fra netbrugere som har hørt om konceptet, selvom denne uges test ellers var forbeholdt annoncører.

 

 

Tak for hjælpen ! Vi vil fortsat være taknemmelige for jeres hjælp!

Prøv en masse gratis annoncer af, mens det er gratis. !

 

Mvh Jonas

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg synes det er et rigtig fedt concept i har fundet på! Både godt for brugeren og for annoncøren! :-)

Dog synes jeg det ville være bedre hvis man istedet optjente nogle point, som man måske kunne bruge istedet.
For jeg ved ikke selv om jeg ville være hos jer, hvis man kun kan tjene 0,30 øre per gang, men hvis jeg istedet kunne få nogle point som jeg evt. kunne løbe noget for?
Den er svær'. Der er både fordele og ulemper ved begge metoder.

Jeg synes også i skulle få opdateret jeres oss, men ved ikke om det kun er i dev versionen.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin:

Dog synes jeg det ville være bedre hvis man istedet optjente nogle point, som man måske kunne bruge istedet.
For jeg ved ikke selv om jeg ville være hos jer, hvis man kun kan tjene 0,30 øre per gang, men hvis jeg istedet kunne få nogle point som jeg evt. kunne løbe noget for?
Den er svær'. Der er både fordele og ulemper ved begge metoder.

Jeg synes også i skulle få opdateret jeres oss, men ved ikke om det kun er i dev versionen.

Tak for din tid og svar Kevin ! :)

Du har ret omkring pengene.. Det vil kræve en stigende tilgang af annoncører for at tilfredsstille en stigende tilgang af spillere, hvis de ikke skal ned og vinde de kedelige penge du nævner.

Et pointsystem er et muligt og kan være et godt alternativ. Problemet er bare, at afstanden og virkningen fra-'cash'-til-konto kan virke for stor når der er point indblandet. Men det er helt klart noget vi er nødt til at have i tankerne hvis pengepræmien bliver for lille i version 1.0, som bliver lidt sværere at spille men med lidt større gevinster.

Vi forsøger med en lille pulje penge fra på fredag(regner vi med), og ser hvordan det giver sig til(mens vi følger spillerne tæt), og forsøger at få så meget feedback ud af dem som muligt. Den feedback kommer også her ind !

Og vores oss er bare midlertidige, dem lærer folk ikke meget af nu nej.

 

//Jonas

Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke hvorfor man max kan satse 2kr i Yagobii battle synes i burde hæve det til 100 jo flere penge folk satser jo mere tjener i jo også

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)