Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet driftstatus?

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Men Søren, hvis man konverterer til Dandomain, som har nogle andre skabeloner end Scannet (og ikke så pæne i mine øjne), så kommer webshoppen til at se helt anderledes ud, ikke ? Mvh Pernille

 

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

snc:

Men Søren, hvis man konverterer til Dandomain, som har nogle andre skabeloner end Scannet (og ikke så pæne i mine øjne), så kommer webshoppen til at se helt anderledes ud, ikke ? Mvh Pernille

 

Og hvad med ens PBS-aftale? Den kan man vel ikke bare flytte fra den ene dag til den anden? Det kan vel komme til at koste et par dage uden den mulighed?

Venlig hilsen Lone

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ellers kan fange MILLA-PETIT Denmark mellem nedbruddene...så har jeg lige sat en servicemeddelelse på butikkens forside...øverst oppe...

Dette for at imødekomme alle vores kunders henvendelser...idé til Jer andre?

 

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Jo... ideen er meget god, men den kan de jo ikke se, når de ikke kan komme derind Tongue Tied

Men så får man jo selvfølgelig fat i dem, der når derind engang imellem..

Venlig hilsen Lone

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bondekonen:

Hej Pia

Jo... ideen er meget god, men den kan de jo ikke se, når de ikke kan komme derind Tongue Tied

Men så får man jo selvfølgelig fat i dem, der når derind engang imellem..

Helt rigtigt...jeg har også lige haft en kunde i røret, som var frustreret over ikke at kunne komme ind i butikken...

Men...jeg tror og håber, at jeg fanger nogle, som lige når ind i pauserne Smile

 (jeg kan da se af statistikken...når den virker...at der er nogle inde i butikken i de øjeblikke, hvor butikken kører)

 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Æv, æv og 3 gange æv.

Har lige haft en sur kunde i røret.. Hun havde forsøgt sig 2 gange og havde puttet ting i kurven og var så blevet smidt af.. Ventet lidt, -prøvet igen, -det samme gentog sig.. Hun tror jo at det er herfra at vi kludrer i det og det tog mig faktisk lidt tid at forklare hende hvordan det hænger sammen og hun forstod, at det ikke var noget, som vi gjorde.. Men for pokker, hvor er det irriterende... Jeg føler det lidt som at komme til en butik nede i byen og nogle gange er der låst og andre gange ikke, -og indehaveren fortæller mig at det er en fremmed der kommer og låser døren.. Det kan man da ikke forvente at kunder skal forstå og for dem er det altså butikken der fremstår som nogle tåber og jeg tror helt ærligt ikke at jeg lander den kunde hverken nu eller i fremtiden.... 

Jeg håber at Scannet læser med her og at de én gang for alle  får styr på deres netværk og servere.... 

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurra, der kommer ordrer igennem igen og iflg. Scannets driftside er problemerne løst :o)

Keep it up boys :o)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

snc:

Men Søren, hvis man konverterer til Dandomain, som har nogle andre skabeloner end Scannet (og ikke så pæne i mine øjne), så kommer webshoppen til at se helt anderledes ud, ikke ? Mvh Pernille

 

En importering af Scannet til Dandomain vil kun være data. Altså ikke design som jeg ser det.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Også mange æv her.

www.fiskehuset.com mangler over 4 timer i træk i går i den bedste tid, og ja, det er også vores bedste dag, og det har kostet ordrer.

Vi er kunde hos Scancommerce, og de ligger slet ikke driftsmeddelelser ud, selvom jeg har efterlyst det mange gange, så jeg må nøjes med Scannet, men hvad hjælper det, når den ikke er opdateret Sad

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den gal igen - denne gang er det deres Linux servere. Det betyder bl.a., at min blog er nede. Og gæt selv, hvad der står under "Driftstatus"?

Der er i øjeblikket ingen driftsforstyrrelser.

ØV!

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)